Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har : Elfenland Ticket To Ride Union Pacific Alhambra Settlers Settlers Byer og Riddere Tadsch Mahal Puerto Rico Around The World in 80 Days Carcassonne St Petersburg RISK Louis XIV Modern Art Bohananza Jungle Speed Examen Geni Stratego Scrabble Tango Kortskalle Fantasi Oj! Det er mange spill jeg mangler...
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Ludo, Stigespillet, Scrabble og Astronomispillet
Tante Blås Squaw Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Pondus-spillet og Pondus Pub, selvsagt :oD
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Ticket To Ride RISK Geni Scrabble Kortskalle Fantasi Millioner monopol økonomilotto atmosfear othello mistenkt norgespillet Nei nå kommer jeg ikke på hva resten heter...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Vi har 4 puslespill.... Det er iallefall det nærmeste vi har til brettspill Vi hadde monopol, det hvor man kan dra kort i terminal, men det forsvant da det ble lånt bort
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Nesten så jeg fikk lyst å besøke HI. Mange morsomme spill.. Monopol. (Det gode gamle, og et med hovedsteder i verden, liker ikke det der med å dra kortet) Stigespill Ludo Fantasi Ett eller annet spøkelses spill jeg har vokst fra, men ikke vil kaste.. Settlers Settlers utvidelse.. kortskalle Har lyst på Cluedo og utvidelser til settlers.. Ticket to ride er på ønskelisten.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Alias Kokkelimonke Fantasi Brainstorm Bezzerwizzer Kvitt eller dobbelt TP i mange varianter Geni i mange varianter Vi har noen av disse brettspillene på hyttene da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå