Tommage♀♂ Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 William. Men om du velger Isak, så vær så snill og ikke stav det Isaac!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 william det er veldig fint. isak er ikke min type navn
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Ei venninne av meg som er 5 måneder på vei, fortalte meg att hu ikke hadde peil på navn.. jeg fortalte henne att jeg skulle kalle min William eller Isak.. Fikk meld dagen etter, att den lille i magen skulle hete William.. Syns det blir dumt når 2 i "vennegjengen" heter det samme.. Siden jeg å hun henger så mye sammen, så blir jo de to helt sikkert venner.,,, Baah
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2010 #10 Skrevet 13. januar 2010 drit i hun da! 2 som heter William gjør ikke så mye. du skal jo være sammen ditt barn ekstremt mye mer en hennes uansett. og kanskje hun ombestemmer seg? Philip er også fint og det er litt i samme kategori som William
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #11 Skrevet 13. januar 2010 Ja, har tenkt på Philip sjø,, men liker William best.. Det datt liksom rett i hjerterota det , å ble hehe Så trur det blir det, men likte ikke at hun tok det.. Jeg skal ha 2 måneder etter henne, så hun får gutten først da.. men men.. Er jo ikke heelt sikkert jeg får gutt da, legen sa bare han trodde det.. hmm
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2010 #12 Skrevet 13. januar 2010 sånn av erfaring med mange andre småbarnsmødre , megselv inkludert. så kommer du til å ha mye mindre tid til å henge med din venninne når barna deres kommer. så at det blir like navn har nok ikke så mye å si når alt kommer til alt og igjen, erfaringsbasert, så kan det godt hende både du og henne ombestemmer dere underveis i graviditeten. for etter vært blir dere kjent med barnet inni magen og finner kanskje ut at det ikke er noen william. jeg byttet selv navn på småen mange ganger lykke til! navnet er veldig fint! kos deg med magen
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 William ,men det er et veldig poulært navn om dagen ,jeg kjenner 5 små gutter som heter det + min egen .
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 william kjenner 7 nyfødte som skal hete Isak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå