Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg for aldri sagt hva jeg mener om ulike saker vi har på personalmøtene på jobben fordi folk avbryter meg hele tiden. Å det er ikke slik at de snakker fordi de ikke hører at jeg har begynt. De kan sitte stille å høre så kan de bare begynne å diskutera hva de gjorde i helge f.ek arrg så plagsomt. Har noen ganger bare lyst å smella hånden i bordet å si " Hold skjeft å hør etter"
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Da sier du:UNNSKYLD ,men nå prater jeg !
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Tror ikke det er rette ordene å bruke skal du bli tatt alvorlig. Har de ikke møte-etikette og vet de skal holde kjeft etter noen har bedt om ordet, kan du vende deg til dem med et smil og si "Unnskyld, jeg var ikke ferdig med å snakke". Hjelper ikke det - kan du bli litt morskere i tonen.
zethaline Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Rekke opp hånden,kansje de får med seg da at du vil si noe? Uansett,det er respektløst å avbryte når andre snakker,som BH ansatt burde en absolutt vite det.Barn skal jo lære av de voksne ;0) Stå på Hi å ikke mist motet ;0) Klem til deg
zethaline Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Hehe,tror jeg har lest litt mye barnehage her inne...;;0)
Tommage♀♂ Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Hvor står det at HI jobber i en barnehage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå