Gå til innhold

19 og og stoffskifte problemer - Går det ann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 11 mnd siden og har hatt en del "problemer" som jeg i grunn ikke har sett noen sammenheng på. Men så leste jeg litt om stoffskifte og så jeg hadde MANGE og egentlig de fleste av symptomene =S

Noen som vet om man kan få det så tidlig? Trodde det var noe man fikk i overgangsalderen jeg =S ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ikke helt i overgangsalderen jeg iallefall. -Helt vanlig i ung alder og ja.

-Ta en tur til legen og få tatt blodprøve.

Skrevet

dra til legen... man kan finne symptomer som passer til all mulige sykdommer om man bare prøver.. ;O)

Skrevet

Jeg hadde det på den alderen der.... ;) Ta deg en tur til legen du ;) Kan du få bedret livskvaliteten din mange hakk- om d er d du plages med;)

Skrevet

Ja ta deg en tur til legen, da får du fort svar på om det er stoffskifte som plager deg.

Er desverre ikke så uvanlig at yngre mennesker får dette.

Skrevet

haha, overgangsalderen nei! Jeg fikk også påvist dette tidlig i 20 årene. Absolutt ikke så uvanlig som du tydeligvis tror! :) må gå på medisiner resten av livet, men det er ingen bivirkninger - må bare huske å ta den pilla hver dag :) veldig viktig under graviditet fordi mangel på tyroksin hos mor kan føre til hjerneskade bla hos foster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...