Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Er dette mulig? Eller er alle butikkene kjempe nøye med at kvitteringen skal være med?!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har fått byttet klær uten kvitering. Klæne var gave så kvitering hadde jeg ikke. De var for små og jeg måtte bytte i noen andre kær for gaveklærne fantes ikke i større størrelser (barneklær). Lappen hang jo på og der står det jo i hvilken butikk klærne er kjøpt (f.eks H&M). Men har også hørt om andre som ikke har fått bytte uten kvitering (i alle fall ikke fått tilgodelapp/pengene igjen) så det er nok forskjellig fra butikk til butikk og kanskje også ekspeditør til ekspeditør
The Bad Gal Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Har aldri hatt problemer med det. Bare butikken har hatt samme varen og den ikke er på salg, så har det alltid gått fint, selv om den ikke har vært kjøpt i samme butikken. Byttet nettopp en Lille lam-kjole jenta mi fikk i julegave, kjøpt et annet sted i landet(uten byttelapp), var ikke noe problem. Har aldri krevd å få bytte, men skader ikke å spørre pent, det ordner seg som regel:-)
Erle79 Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Man kommer ofte veldig langt med å være hyggelig og ærlig, selv uten kvittering. Det er i alle fall min erfaring. Fortell i butikken hvorfor du gjerne vil bytte varen, så får du det sikkert som du vil. Og enkelte butikker er snillere enn andre, tror for eksempel H&M ikke krever kvittering, så lenge lappen fremdeles henger på varen...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 I romjulen og rett etter nyttår er det som regel lettere å få byttet varer enn ellers i året. Så lenge lappen henger på er det som regel greit. Hvis varen er på salg får man som oftest byttet den i en annen størrelse eller til andre salgsvarer.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 En får som regel fint byttet, men du kan ikke kreve å få penger, en må som regel bytte inn i ny vare og det er som regel greit så lenge alle lapper er på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå