Gå til innhold

Hva skal vi ønske oss til bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planlagt et lite bryllup og hadde ikke tenkt så veldig på gaver. Nå kommer spørsmålet rennende og jeg klarer ikke svare... Synes det er et ubehagelig spørsmål jeg.

Vi er på vei inn i nytt hus og har lyst på mye nytt selv om vi faktisk bør bruke en del av møblene vi allerede har.

Har noen gode forslag? Er det OK å ønske seg gavekort? I tilfelle hvor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfölgelig kan dere önske dere gavekort. Men vet det er mange som synes det er kjedelig å ikke komme med en skikkelig gave.

Vil dere styre unna serviser og glass, kan dere jo önske dere abbonement fra lokal/distrikt avisen.

Telt, soveposer og annet turutstyr.

Hageutstyr, malerier, gavekort på familiefotografering,

Vi fikk en del gavekort på Sten & Ström. Der vi bor går en skeidarbutikk under Sten & Ström. Der fikk vi kjöp noe å ha alle glassene og serviset i :)

Lykke til med bryllupet. Dere har virkelig noe å glede dere til.

Skrevet

Vi la inn gaveliste på Glassmagasinet :) Så vi fikk gavekort fra noen derifra, mens andre kjøpte ting vi hadde ønsket oss fra lista.

Ellers fikk vi gavekort fra Bohus, som jeg syns var veldig kjekt, da kunne vi velge ut noe selv.

Ellers er det jo mye man kan ønske seg...

Penger, duker, sengesett, handduker, pynteting, kasseroller/steikepanne, knivsett/kokkekniver, pynteputer, service/glass, det er egentlig bare fantasien som setter grenser :)

Dere får prøve tenke etter hva dere trenger, som sagt gavekort er veldig kjekt! :) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...