Gå til innhold

Jeg blir mildt sagt svett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

av alle hjertetegn og "i luv ju" og lignende på facebook!!!

GAAAAD :P

Syns det er relativt klamt med veggmeldinger av lignende sort "Lenge siden sist <3 <3 <3 Må finne på noe snart <3 <3 <3 Barna vokser jo fra hverandre før vi vet ordet av det <3 <3 <3"

Blæh.. skikkelig fjortis! For ikke å snakke om forkortelsene. U har vel ik d u?

Glad jeg har vokst fra det. Og veldig klamt at mine "eldre" venner på langt over 30 ikke har det :P

Haha.. God å få det "ut av systemet" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker hjerter, jeg :o) Og smileys.

Skrevet

Et smilefjes kan jeg gå med på. Men alle forkortelser takler jeg svært dårlig.... Jeg sender mye sms, og betaler en fast sum i måneden for å få 2000 sms. Jeg ser inegn annen løsning, for hver gang jeg skriver, så må jeg skrive ORDENTLIG, og i hele setninger. Da flyr meldingene for å si det sånn.. :) (måtte bare ta med en sånn på slutten) *LOL* (oooops)

Skrevet

Jeg liker smilefjes, men ikke de som overdriver! Men jeg syns det blir klamt med hjerter, veldig klamt! Spesielt når det blir så overdrevent mange. Noen har jo hjerter etter hver eneste setning de skriver. Veldig spesielt ;)

Forkorting på sms sluttet jeg med da jeg var 16! Ser at dagens ungdom legger til bokstaver som opprinnelig ikke finnes i ordene. Duh, nåh, minh og lignende. Grøøøøss og gruuu :P

Gjest irismor
Skrevet

Hater sms full av forkortelser. Kan de ikke skrive hele ordet så kan de bare gi en viss mann i å sende meg meldinger.

Hjertene på facebook går an i en viss mengde, men kommer litt an på hvem de er fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...