Gå til innhold

Andre som har veldig intense mens smerter???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre av dere som har sterke smerter som om man skulle være midt i mens perioden sin?? Og kanskje vet hva dette er?

 

Hadde så vondt i stad, men det varte "bare" i ett kvarter....

Blir så redd for at det er noe galt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må kanskje bare vente og se:( Det kan være livmor som jobber eller det kan være en abort? Men du blør ikke? Tror jeg ville gått til legen jeg! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt slike sterke smerter innimellom, men de varte maks ett minutt hver gang. Det føles som sterke menssmerter! Jeg snakket med jordmor i går, og hun sa det er livmora som vokser og at det er helt normalt. Så lenge det ikke oppstår blødning kan jeg bare slappe av sa hun:) Jeg er forresten 5+1.

 

Men for sikkerhetsskyld hadde jeg ringt legen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette ganske mye i mitt første svangerskap og d er helt vanlig:) Hadde sinnsyke smerter av og til,men d gir seg når du er noen mnd påvei:) nå er jeg gravid på nytt og har litt sånne smerter til tider.. d er livmoren ++++ som strekker på seg.. så d er normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også slike smerter, Jeg gikk jo i en uke å venta på og få mensen, for jeg gikk med menssymptomer:P

Men den kom aldri:D

Vondt i brystene og "kramper" nederst i magen... :)

Er 5+2 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh... Ble litt roligere av å lese dette! Har ikke hatt noen blødninger, og er fortsatt kvalm... Så tar det som et godt tegn!:) Skal til legen på Tirsdag, så da får jeg vel høre da.. Håper spira henger seg godt fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...