mummsy Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Går det ann? Hvordan i alle dager skal man vite hva som er hva liksom? Har så mange vonde kynnere hele tiden nå, og det blir mer etter sex.. Håper det skjer noe snart.. Selv om jeg bare er 37 uker på vei..
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Ja, det går ann å kjenne selv om du når inn ditt. Livmorhalsen er til vanlig relativ lang, lukket og hard....når du er moden vil denne bli myk, kortes ned og til slutt avflates...åpning kan du få selv om den ikke er avflatet...bruk 1 finger eller fler ettersom hva du klarer og se om det er åpning/om du klarer å få noen fingre inn i livmorhalsen.
Diddels Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 *kremt* Jeg ville ikke ant hvordan det kjentes ut uansett om jeg prøvde tror jeg, men skal jammen prøve det ut allikevel når vår tid kommer; det må jo være litt spennende.
Kristine_bolla Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 det jeg kjenner når jeg prøver er at drøye halvparten er myk og jeg får en finger inni. (sorry detaljer) men er jeg moden da? kan vannet gå? el MÅ den være heeelt avflatet før det skjer noe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå