Gå til innhold

Hva skal det bli av meg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått 1 år på sykepleien (har permisjon nå og skulle vært tilbake i august i år), men må antageligvis finne meg noe nytt å drive med da jeg har mye problemer med ledd og rygg... Så altså noe som er mindre fysisk. Jeg aner ikke hva jeg har lyst til...

Har tenkt litt på sosionom.. Men vet ikke så mye om emnet...

Jeg liker å hjelpe andre, og jeg tiltrekkes helseyrkene, MEN

Når jeg antageligvis blir nødt til og velge på nytt så tenker jeg også litt på om jeg skal velge noe som ikke omhandler sykdom osv... Noe gøy, noe kreativt! Jeg gikk dramalinja på vgs, men er ikke akkurat den veien jeg vil gå heller. Er så vanskelig det her....

Jeg vil gjerne ha en dagjobb. Jeg ville aller helst hatt en jobb der jeg kunne jobbet litt hjemme, men det er kanskje ikke mulig? :P

Gudene vet hva det skal bli av meg, jeg aner jo ikke hva jeg vil! Noen som har noen forslag til yrker jeg kan finne ut litt mer om?

Jeg er veldig interessert i ernæring og drømmen hadde jo vært å blitt ernæringsfysiolog, men ettersom jeg forstår så er det veldig vanskelig å komme inn på studiet og det er 6 år? Har karakterer midt på treet og litt over så det kan jeg vel bare glemme og komme inn på...

Sett litt på nettstudier, men fant ikke så mye spennende...

Blir kjempeglad om noen har litt input til meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagjobb hva med barnehage? eller en familebarnehage, drama og ernæring kommer jo godt med der.Barn er utfordrene og en får brukt ganske mye kreativitet. Så kan du jo ta kveldskurs på kvelden?

Bare en tanke :-))

Skrevet

hva med helsesøster da?

De jobber jo på dagtid.

Stort sett iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...