Gå til innhold

Hvilket bilsete skal jeg velge? Hjelp meg!


hjerterom

Anbefalte innlegg

Jeg står mellom Maxi cosi cabriofix og Bebe confort Créatis fix, begge med base. Har ingen erfaring med bilseter til barn, så jeg trenger tips fra dere? Dere som har erfaring med et eller begge setene, gi meg tilbakemeldinger om hvordan dere synes de fungerer...

På forhånd takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

har desveerre ingen erfaringer siden jeg er gravid med førstemann. Men har jobbet 4 år på babybutikk. Kjenner ikke til bebe contort, men vi solgte maxi cosi. Har sett det har fått veldig god kritikk.

Har tenkt å kjøpe det selv, uten base. Håper du finner det som passer best for deg. Men når det gjelder bilstol gr 1 (altsa opp til 10kg) så er de fleste på markedet bra. det er når du skal kjøpe setet etter at det gjelder å sette seg godt inn i setet du tenker på.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har maxi cosi med isofix-base - veldig fornøyd med det. liker ikke å bruke det uten base, da synes jeg det står veldig ustøtt, men med base er det helt genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten salg på maxi cosi med base på barnas hus fram til den 16 januar. 2599 kr. Sparer 900 kr.

Vi har kjøpt det, bare hørt positivt om setet når det blir brukt med base;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Både "TV2 hjelper deg" og "forbrukerportalen" har tester om babybilseter. Maxi Cosi vant TV2 sin i 2009 og forbrukerportalen sin i 2007 (var ikke med på listen i 2009). Vi har kjøpt Maxi Cosi da vi har venner som var veldig fornøyd med det setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen erfaring siden jeg venter nummer en, men vi har kjøpt maxi cosi fordi vi har venner som er veldig fornøyd med det setet

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Har vært på Barnas Hus i dag og kjøpt maxi cosi cabriofix med base. Satser på at det blir bra! Greit å få det til tilbudspris og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...