Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har i over 6mnd nå gått å vært svimmel. Det føles som jeg skal falle/besvime (har kun 1gang gjort det i denne perioden). Det kommer som anfall, og går over etter 1-10min, kanskje 6-7ganger om dagen. - Ellers er jeg mye trøtt og sliten. Kan gå å legge meg på dagen, og sove 2-3timer uten problem. Det kan ha noe med 1åring og valp, -men begge er enkle, guttungen blid som en sol, legger seg uten et knyst kl sju og sover gjerne til 10 i helga. -Legen finner ingenting på blodprøvene, jern og stoffskiftet var litt lavt i starten, men jernlagrene ble bra i august og stoffskiftet var stabilt i november eller så. -Har vært mye forkjøla i denne perioden, men har barnehage barn så kanskje ikke så rart. - Ellers er jeg vel i ok form (selvom jeg sikkert har 15kg for mye), trener 2-3ganger i uka + daglige turer med bikkja, spiser sunt ol. Legen har sendt henvisning til søvnregistrering, men det er snart 2mnd siden, har ennå ikke hørt noe. Det kan nok godt være noe der, veit jeg har hatt en del søvnstopp før, men har aldri vært plaget før, så hvorfor nå? NOen som har noen ideer?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Høres jo litt ut som lavt stoffskifte. Dersom man har problemer med stoffskifte kan man oppleve ubehag selv om verdiene er normale akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har det slik... men jeg har lavt BT da.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Stoffskiftet har jo vært normalisert i 3mnd nå, burde det ikke symptomene ha gitt seg da? Har slitt med lavt BT før, men da blir jeg f.eks. svimmel i det jeg reiser meg ol men nå kan jeg sitte helt rolig i sofa'n og føle at jeg skal gå rett i gulvet :-(
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har det også sann om dagene, men det er pga angst.
Fraggelhysa! Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Høres ut som at du skulle vært henvist til nevrolog eller øre-nese-hals. Ta kontakt med legen i morgen, det må være ekkelt å gå sånn..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Har vært hos ønh lege, han finner heller ikke noe. Sjekket synet og, det er og ok. - Tror ikke angst skulle være problemet. -Antar at jeg ville merket det? -HI
Deniha Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Syns det høres ut som du er gravid jeg! Sliter og med mye svimmelhet, og er mye trøtt selv om jeg bare har en mnd igjen til termin... Har tatt blodprøver mange ganger og både resultatene der og på BT er perfekt alle gangene, så ikke vet jeg....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 Nøstbarnmamma, det hadde vært koslig. Vi har prøvd i 10mnd nå.. Men jeg tror magen ville vokst noe siden i sommer da problemet begynte! Lykke til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå