Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gå på den kuren når jeg ammer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det kan du ikke. Ikke er det en kur heller, bare sånn til irriterende info :)

Skrevet

Neivel... søren, får begynne å trene igjen da...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Trening er hat... jeg er på ketolyse igjen.... hold ut til du er ferdig og amme, og daaaaaaaa! KABOOM! hot babe! :)

Skrevet

Trening er greit, men jeg er alene så det blir liksom bare å gå tur (+styrke). Og nå i det siste så har det ikke blitt mye av det heller.

Nå er jeg skikkelig motivert til å slanke meg (trenger, en kikkstart). Så ja, at jeg ikke kan gå på ketolyse (har aldri gjort det før, og forøvrig ikke slanket meg på 7 år) er skikkelig balle!

Skrevet

I boken står det at om man ammer så bør man droppe ketolysetabettene (som hjelper forbrenningen), under advarsler s 87-88. Men jeg hadde ikke tenkt til å ta tabletter... Men de fraråder ikke...Jeg "halvammer" og gir grøt... Er det noen med erfaringer på dette her...

Forøvrig heter boken "slank med ketolysekuren" - kur, ikke kur... samma det...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, sant nok... jeg var ivrig en stund. Trente annehver dag på helsestudio, men har aldri lagt på meg så mye på så kort tid!! Også kutta venninda mi ut, og da ble det liksom ikke til at jeg gikk heller. Nå er jeg så plaga med rygg, nakke og hender at jeg kan droppe det med god samvittighet....

Ja, det er litt dritt.... Skal du ned så mye at du kan gå på ketolyse da?

Skrevet

Jepp, regnet ut bmi min i sted - den er 31... balle balle balle!!! Så jeg bør ned 20 kg (visste jeg hadde 10 kg ekstra før jeg ble gravid, gikk opp lite under graviditeten men skal si jeg har tatt igjen under barsel...). Så dagen i dag er balle!!!

Kjøpt boken da... og nå er jeg veldig usikker om jeg skal begynne til mandag alikevel mtp at jeg ammer:((((

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jaja, du har litt mindre enn meg å gå ned da ;) You are not alone! ;o)

Nei, du må ikke begynne på den når du ammer. Alle slagstoffene skal UT av kroppen, og guess where de har tenkt å komme ut.....

Skrevet

haaaaaater å slanke meg....

sorry, litt frustrert nå....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Få det ut!! :)

Jeg gikk ned 23 kg på ketolyse... menne, så begynte jeg å jobbe (hadde perm, så skole). Ikke lett å være disponent til lubbenhet nei! Første mål: Ned 10 kg... så får vi ta det derifra! :)

Skrevet

Skjønner, egentlig ganske logisk - men alikevel ba... (som jeg forøvrig har sakt nok i dag)...

Trenger klem, syntes veeeeeldig synd på meg selv nå (så håper jeg at jeg blir ferdig med å syntes synd på meg selv i kveld, livet smiler nok til meg i morgen... yeah yeah...).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Veldig balle, ja! Haha! Sært ord... :o)

En stooooooooooooor klem til deg!!!! Du skal se at det er like rundt hjørnet ;) smilet altså!

Skrevet

Takk:)

Smiler jeg nå, lykke til med flytting:))))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bare 5 minutter igjen til en ny dag, så keep it up! :)

Takk for det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...