Gå til innhold

Har noen andre enn meg opplevd dette? (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg ikke kan spørre noen andre om, fordi jeg ikke vil utlevere seksualpartnerene mine, men jeg lurer veldig på om andre har opplevd det samme.

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 17, han var 24. Vi debuterte seksuelt med hverandre. Vi var sammen i fire år, og på denne tiden skjedde det ikke en eneste gang at han fikk orgasme av noe annet enn onani. Samleie i ulike stillinger, oralsex og at jeg brukte hendene, det hjalp ikke. Han sa at det føltes som om han kom hele tiden, men det skjedde aldri. Jeg tenkte at det skyldes at han ikke hadde hatt sex før han var 24, at han hadde vent seg til en røff behandling.

Så fikk jeg kjæreste nummer to - og akkurat det samme skjedde! Han hadde hatt flere partnere før meg, men sa at han alltid hadde vært sånn. Vi hadde et veldig bra sexliv, men den siste biten til orgasme måtte han alltid ordne selv, jeg fikk ham aldri over den kneika. Vi var sammen i åtte år.

Etter det har jeg hatt sex med to andre menn. Ingen av dem har hatt noen problemer med å komme under sex med meg, verken ved samleie, oralsex eller når jeg har runket dem.

Jeg lurer på: hvor vanlig er det at menn har problemer med orgasmen? Noe slikt har jeg aldri lest om i verken sexspalter eller bøker, og heller aldri hørt andre kvinner snakke om. Synes det er veldig rart at jeg har truffet to med det samme problemet. (Noen vil sikkert hevde at det skyldes at jeg er slapp i underlivet, men det er jeg ikke.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har skjedd med meg..og jeg har ligget med en del menn;)

Skrevet

Mannen min er sånn. Eller, var i hvert fall sånn. Vi hadde vært sammen i et halvt år før han kom av samleie. Det var et engangstilfelle, og det tok flere mnd før det skjedde igjen. Det samme gjelder oralsex, han elsker det, men kommer ikke.

Nå som vi har vært sammen lenge har vi funnet løsninger. Han kommer i spesielle stillinger, så da avslutter vi sånn. (Jeg rir ham, med ryggen mot ham, f eks.) Det hender han kommer raskt av og til, stort sett kun når vi ikke har hatt sex på flere dager.

Har aldri vært sammen med noen andre gutter / menn med dette problemet, men jeg er kjempefornøyd med mannen min. Jeg får alt jeg vil ha, han gir meg en rekke orgasmer før det er "hans tur", i stedet for at jeg kanskje rekker en eller to før det går for mannen, og jeg ikke føler meg halvferdig en gang;)

Skrevet

Har ikke opplevd det før... Har vært med en del menn..

Skrevet

Aldri hørt om.. men det er mye man ikke for høre om når det kommer til menn da. jeg visste ikke at gutter kunne begyne å blø kraftig når de har sex forste gang og at det skjer oftere enn man skulle tro... tror ikke det skrives så mye om gutter og slike ting fordi gutta ikke leser slik litteratur...

Skrevet

Jeg var sammen med en type med liknende "problem". Vi hadde verdens beste sex, men han kom sjeldent hvis ha ikke avsluttet det selv. Selvsagt var det frustrerende til tider, men på den annen side, vi kunne holde på i evigheter!

Har aldri opplevd dette siden, men tydelig finnes det flere som han der ute:)

Skrevet

Ja, men bare med en mann.

Skrevet

Xen min var slik, jeg måtte holde på veldig lenge før jeg fikk det til og gå for han, men det måtte jeg runke han...

Men han var vandt med og runke seg selv hardt/kraftig og med xen så hadde de nesten alltid sex ved at han tok henne i rumpa..

Mens samboeren min nå har ikke problemer med og komme på nesten uansett hvordan vi har sex...

Skrevet

Jeg var sammen med en sånn fyr en kort periode. Det ødela faktisk ganske mye, det er nok medvirkende årsak til at det ble slutt. Synes det var veldig frustrerende. Men kun en av...litt mer enn èn :D

Skrevet

Han kommer alltid når vi knuller, men går ikke for han med blowjobs. Jeg kan sakene mine, men han har en sperre der stakkars. Men vi skal komme dit!

Skrevet

For noen år siden hadde jeg et kort forhold til en som hadde dette problemet. Han kom noen få ganger, men det var ofte etter flere timer - og jeg ble bare lei, sår og utslitt.. Han sa selv at han alltid har hatt problemer med å komme - og at det var fordi han hadde sprayet parfyme på penisen sin da han var liten, og deretter fått en infeksjon..

(hehe, tror han dikta opp den biten, fordi han var "flau" over at han ikke kom - han løy om mye annet også). Ingen av mine andre sexpartnere har hatt dette problemet (heldigvis).

Skrevet

Jeg har vært med ganske mange, og alle har kommet på alle måter, heller etproblemå holde de igjen. Men x en min var slik, kom sjelden, jeg klarte aldri helt å forholde meg til det, tok det litt personlig. Syntes det var turn of. Trodde det var meg det var noe feil med. Etter å havært sammen med han, ble jeg veldig usikker på meg selv og følte meg veldig usexy pga dette. Tok seg fort opp igjen da, når jeg møtte han jeg er med nå. Men jeg skjønner problemet, men kan desverre ikke hjelpe deg med noen løsning, hos oss dabba sex livet helt utpga det, så dabba forholdet t pga det igjen, så det rådet må du ikke ta med deg. Lykke til:) Det er i allefall ikke du som er problemet.

Skrevet

min kjæreste kommer av og til kanskje en av 4 ganger.Men det er ikke noe problem.Har alltid følt at målet ikke er orgasmen,men hele nytelsen og elskoven. Orgasmen er en bonus men ikke en nødvendighet.Jeg får bonusen 1 av 3 ganger, bestanding hvis jeg får den i 2ern da. Da kommer jeg før jeg kan telle til 10. Han viser enorm lyst og blir hard av bare en liten berøring, føler han går med konstant bennern, han blir har bare av å se rompa mi eller at jeg at jeg holder rundt han

Skrevet

Har ikke opplevd det før, men har bare hatt sex med tre menn i mitt 22 år gamle liv.

Jeg har aldri fått en orgasme under sex, og jeg har lært meg å leve med det. Er ikke et tema, det er bare sånn det er. Sexen handler ikke om mangel på orgasme, men om selve opplevelsen der og da. Og jeg mener ikke at jeg har mindreverdig sex heller.

Regner med at de du har vært sammen med sikkert har følt det på samme måte.

Skrevet

Samboeren min var også sånn i begynnelsen, han hadde sex første gang med meg, da var han 21 år. Det tok noen måneder før han fikk orgasme når vi hadde sex. Det gikk litt raskere med oralsex.

Nå kommer han forøvrig alt for fort!

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Men det kan jo være for at de rett og slett var litt usikre, med tanke på at forholdet kanskje var relativt nytt.

Tror ikke du skal føle at det er noe galt med deg.

Skrevet

Forholdene var ikke nye, de varte i fire og åtte år, og det var likt hele tiden.

Jeg tror ikke at noe er galt med meg. Sexlivet fungerte fint allikevel, selv om det til tider var litt frustrerende. Jeg lurte rett og slett bare på om dette er noe som gjelder flere menn. Har, som jeg skrev, aldri lest om noe liknende, men synes jo det er rart at jeg har vært med to dersom dette er så uvanlig.

HI

Skrevet

Ah, så nå at svaret antakelig var til en annen, beklager. Litt tidlig ;)

HI

Skrevet

Kanskje alle som har svart her har vært med de samme to mennene, he he:)

Skrevet

Jeg har hatt sex med 10 stykker og 2 av dem hadde litt problemer med å komme. Den første jeg opplevde det med hadde generelt problemer med å komme, samme hva man gjorde. Selv når han onanerte kom han ikke. Etter at vi hadde vært sammen i ett år kom han plutselig og etter det kom han nesten hver gang vi hadde sex. Jeg tror problemene hans satt i hodet, og da han følte seg tryggere på meg slappet han av slik at det var lettere for han å få orgasme. I dag er han pappa (ikke til mine barn).

Min andre opplevelse var en som måtte kjøre på hardt og fort for å komme. Jeg følte meg helt latterlig der jeg lå og rista, så jeg avsluttet sexen når det ble slik. Forholdet varte heller ikke lenge, jeg er nok en av de som må fungere seksuelt i et forhold for at det skal vare..

Skrevet

Jeg har faktisk barn med en av mine ekser som aldri kom. Egentlig ikke noe problem, han onanerte til han kjente at han kom, og rullet over meg og inn i meg i samme øyeblikk. Ble gravid på første forsøk :)

HI

Skrevet

Hehe, hørtes ut som en romantisk måte å bli gravid på;)

Skrevet

Ikke noe uromantisk over det. Vi var veldig åpne om at slik var det, og gjorde onanien hans til en del av sexleken. F.eks kunne jeg stryke meg mot ham, vise meg frem eller hviske i øret hans mens han holdt på. Fikk ikke egentlig følelsen av at han avsluttet alene. Grunnen til at jeg av og til ble frustrert, var vel at jeg aldri hadde hatt sex med en mann som kom på vanlig måte, og følte meg litt snytt.

HI

Skrevet

NB! En mann kan få utløsning uten orgasme.

Min desidert beste sexpartner ever, hadde det slik, og jeg ble veldig overrasket da han fortalte det..

Vi er ikke sammen nå, men det hadde definitivt ikke noe med sex'en å gjøre.

Min manns egenskaper og denne mannens sex hadde skapt den beste man jeg kunne tenke meg..

Min nåværende mann kommer desverre alt for fort..Det er mye kjedeligere :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...