Gå til innhold

sliter med dumme tanker:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok abort for snart 4 år siden.Noe jeg ikke hadde så lyst til.Min kjæreste ville ikke ha,og ba meg ta abort.Vi hadde vært sammen ca et år.Han blei så sint,og bare snudde ryggen til meg.Jeg hadde glemt noen piller,og ga meg skylden for det hele.Samdtidig den tiden tror jeh han hadde møtt noen andre.Begynte å bli lenge på jobb,skrev mye på pc osv.Bare jeg tok aborten skulle allt bli bra igjen.Husker jeg hadde så press på meg.Var allerede 10 uker på vei.Jeg fikk se bilde av fosteret.Det var så vondt.Dra alene og tok det vekk.Og han forsto ikke hvorfor det var så ille.2 uker etterpå gjorde han det slutt.

Han hadde truffet ei anna.

Dette sliter jeg fortsatt med.Selv om jeg nå har har en sønn på 18 mnd,med ny samboer.Noe av grunnen er vell bare et år etter han gjorde det slutt med meg,skulle han bli pappa med ho nye.Jeg så han med barnevogn.Det stakk så hardt i hjertet.Nå skal han bli far igjen.

Jeg vil ikke bry meg om det nå,men det er fortsatt sårt for meg.Greier ikke helt å glemme han heller,selv om jeg hater han.

Føler meg så tråkka på.Jeg var ikke bra nok,og min baby var ikke bra nok.

Uff,dette var mye innvikla skriving men:-)håper noen skjønner.Så godt å skrive det ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem til deg! Har ikke opplevd det selv, men skjønner godt at dette føles sårt og vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...