Mamsen med 2 gutter! Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Går det an å få kynnere når du bare er 13 uker på vei?? Kjenner livmoren blir kjempe hard og så får jeg noe som ligner på mensen smerter. Eller er det en begynnende MA? er veldig bekymret nå
memather Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg vet ikke om i uke 13, men jeg hadde kynnere i uke 16, var mye stressa da.. Nå er et mindre.. Tror ikke det er farlig, men det er uansett godt å ta seg en tur til jordmor og snakke om det..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Hei! Jeg hadde mye kynnere sist svangerskap. Og ganske tidlig, uke 14-15! Og denne gangen også (er i uke 13) har jeg allerede hatt endel faktisk. Kjenner ikke livmoren min over skambenet ennå - men kjenner tydelig at noe blir hardt der nede innimellom.. Har ikke tenkt så mye på det ... men skal til JM idag - og da kan jeg jo spørre ;o) Lykke til ;o)
superspent75gravid Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Hei, jeg er 14 fullgåtte uker i dag, og jeg er sikker på at jeg hadde kynnere i går. kjente det strammet seg nederst i magen hver gang jeg la meg på siden.. Tror ikke dette er noe å bekymre seg over:)) Har ei venninne som hadde det sånn gjennom hele sitt sv.skap uten at det var noe feil!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 Takk for svar Har ikke fått fatt i en jordmor enda, de tar aldri telefonen!! Prøvd hver dag i over en uke men ingen svar.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 må si ifra når du har fått tak i jordmor, da jeg lurer på dette også.. Er i uke 14..
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2010 Da har jeg prøvd i hele dag å få fatt i helsestasjonen der jordmor liksom skal være, ingen svar, kun telefonsvar. Så jeg la igjen beskjed jeg og gjett hva som skjedde..... INGENTING! Grrrrrrr biter alle offentlige kontorer i rumpa snart!
konemor=) Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 hei på deg=) jeg har lest(husker ikke hvor) at det er normalt å ha det fra uke 12. men hvis du har det veldig mye og det er ubehagelig så skal du være litt obs. det hjelper å ikke stresse, og legge seg litt ned for å slappe av innimellom=) selv om det er normalt så er det viktig å ta det som et signal på at det kan være greit å roe det ned litt( hvis det er mye) håper det hjalp=) klem
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2010 Jepp, roet meg litt ned Er ikke masse, bare sånn avogtil på kvelden. Når jeg kjenner det så legger jeg meg langflat på sofaen og prøver å slappe mest mulig av.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Hallo ;o) Ja, det var det jeg skulle spørre JM om idag ... Hun spurte meg rett før jeg gikk " Er det noe mer du lurer på?" Hmm... tenkte jeg .. men kom ikke på det - BLÆ! Pokker ...... :=)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 jeg også hadde det samme, tenker det bare er livmora som strekker seg litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå