Gå til innhold

Hoho, der gikk proppen! Lenge å vente nå da tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at det kan være lenge til det skjer noe mer, men det er i det minste fint å få et tegn på at kroppen og lillegutt faktisk ser ut til å planlegge en fødsel i overskuelig fremtid..! ;)

Lillegutt ble veldig aktiv etterpå, og kynnerene kjennes litt annerledes ut enn før, men dessverre(?!) ikke vonde. Kanskje bare fordi jeg ble så entusiastisk, hehe?!

Hvor lenge før fødselen gikk slimproppen for dere som har født før da, jenter? Dager, uker?

Jeg har termin om 12 dager (UL) (min egen termin om 7 dager).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager etter at slimproppen gikk fikk jeg veer. Jenta mi ble født 5 dager etter.

Nå er det ikke lenge igjen:-)

Lykke til.

Skrevet

har selv gått en uke i morra siden proppen reiste :-\ kjedelig! hadde håpa at fødselen snart kunne komme har 10 dager til termin

Skrevet

Takk for svar. Blir så ivrig vettu, når jeg tror det kan være en slags fremgang. ;p Men vi får vel bare å smøre oss med tålmodighet enn så lenge.

Skrevet

Hos meg gikk den 8-9 timer før babyen var ute, så kanskje du er like heldig og ligger på føden nå?:-) Riene startet noen få timer etter slimproppen gikk, forresten(4 dager over termin)

Våkna selv av noen stramminger nederst i magen for en time siden, og det har kommet ut litt slim, så håper jeg kan forvente meg litt rier etterhvert nå, men gudene vet, for kjenner ikke noe mer...

Lykke til, og tvi tvi!

Skrevet

MIn gikk mandag kveld og onsdag kl 13.57 var jenta vår født :)

Skrevet

min gikk julaften, og jeg er fremdeles gravid. Men i dag våknet jeg med litt blødning og har hatt noen uregelmessige tak i natt så håpe håpe..Hvor lenge er det til terminen din? jeg har jo fremdeles en uke igjen så det spiller jo selvfølgelig inn på hvor lang tid ting kan ta. Men merker jeg fikk forhåpninger om at han skulle komme tidligere pga info ang slimproppen du viste til, da blir ventetida ekstra lang. Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Min gikk i går formiddag.. Hadde termin for to dager siden, så jeg bare går å venter og venter.. :) Var hos jordmor på mandag, og var da helt moden og med åpning på 2 cm.. Har mye kynnere, men de er (desverre) ikke verken vonde eller regelmessige. Noen som har noen formening om jeg har lenge igjen??

:)

Skrevet

I dag har jeg forresten hatt et par tak med menssmerter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...