Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg og samboer har vært sammen i 7år, og de to første årene hadde vi utrolig bra sex! Hadde aldri forestillt meg at alt skulle dabbe av, det var helt fantastisk! Men nå er greia, han har blirr kjempe kjedelig. Det er jeg som står for alt av oppvartning. Jeg kan ta hvis jeg vil ha (han elsker at jeg gjør det), men får aldri noe tilbake. Han har ikke slikket meg på 5år! Jeg har gjort det mye på han, men likevel. Nå siste månedene har jeg mast meg til at han skal bli bedre, jeg orker ikke være sammen med en jeg ikke kan ha ordentlig sex med. Og etter at vi har hatt mer positiv sex sier han han ikke skjønner hvorfor han har vært så passiv. Han elsker å slikke osv. Men, han er kjempe dårlig! Og jeg mister all lyst fordi jeg blir så distrahert av hvor dårlig han er =/ Nå sitter jeg her å har veldig lyst, men ikke med han..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Dersom han var fantastisk før så har han jo det i seg. Da kommer vel ferdightene tilbake til han etter et lite oppfriskningskurs får man tro...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Kanskje han er litt rusten, siden han ikke har slikket deg på 5år? La han trene litt da vel, det kommer seg sikkert. Fortell han hvordan du vil ha det, ingen vet det av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Blir så oppgitt av at damer ber om råd her inne når hele problemet kan løses bare ved å prate med mannen.... Kan du ikke guide ham så du får det du vil ha? Han er jo ikke tankeleser... Og sexlivet blir aldri bra om man ikke samtidig har god kommunikasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå