Patetica fåkksi Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Parsnip-oraklet og alle dere andre og: HVA heter den sangen som begynner @ 1.27 minutter? -elsker forresten Emma, hun slutter aldri å sjokkere. Så dere finalen der hun satt på en båre bært av masse halvnakne menn som nesten tryna ned trappa? Takk for hjelp.
prekæs Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Misforsto jeg spørsmålet, kanskje. Låter noe bedre:)
Patetica fåkksi Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Denne: Den er kulere om dere allerede har sett de som synger fra før, da. Jeg mente forresten trone, ikke både (knegger meg ihjæl). Ay, dette språket.
Patetica fåkksi Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2010 Nei nei nei Prekæs, den sangen som kommer på i bakgrunnen, starter etter 1 og et halvt minutt.
prekæs Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Greit. Den klarte jeg ikke, men høres ut som bakgrunnsmusikk til miami vice.
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Høres ut som beroligende musikk for folk som har hatt forstoppelse lenge.
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Stakkars Emma, forøvrig. Kom hun til en finale?
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2010 Nei, hun har aldri kommet lengre enn audition de tre gangene hun har deltatt. Jeg kan ikke tro at ingen av dere vet hva den sangen heter? Jeg tror jeg har den, et sted, men aner ikke hvem som har laget den og hva den heter den er lang og det er noe pianospilling og sånn etterhvert. Den er kul, type mezzanine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå