Gå til innhold

har vert på føden i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt litt blødninger siden i går ettermiddag. helt mørkt blod (altså ikke friskt blod) ikke sånn at det renner ned over lårene når jeg står. men jeg har måttet skifte truseinnlegg ganske mange ganger.

er i tillegg kvalm, har hodepine og generelt sliten og i ulage..

pluss at jeg har smerter nede i magen.

Jeg brydde meg først ikke med å ringe de, for jeg viste det bare ble en sparketest alikevell (har to små gutter fra før, og mye komplikasjoner i svangerskapene) så jeg viste hva som var vanlig "prosedyre". jeg kjente godt med liv fra lillejenta i magen. så jeg var ikke så bekymra. men mannen min ville jeg skulle snakke med de på føden alikevell.. forstår jo det :) uansett, jeg var hvertfall slutta å blø når jeg ringte de.

Jeg kom på føden, og der måtte jeg sitte med sparketest som jeg hadde trodd. og de målte blodtrykket mittt. og det var vel omtrent det.

syns det var litt rart at de ikke kjente på magen min eller noe. og jeg fikk jo ikke Noe svar på hva denne blødningen kunne komme av!

jordmoren hadde nevnt blødningen min for en lege, men han syns den hørtes "fredelig" ut..

Bodtrykket mitt var i dag 127/77. på alle de tidligere kontroller har det vert 110/50. men det er ikke noe drastisk stigning det? Jeg har vist ikke så mye peiling ;-)

Vi har ganske så lang veg til sykehuset. så i dag syns jeg det var unødvendig faktisk!! jeg sa jo på tlf at blødningen hadde stoppet, og at jeg kjente bra med liv....

nå sitter jeg her hjemme alene, og har ekstremt vondt opp under brystet/ribbena på høgre side, spesiellt. Og jeg forstår ikke noe av noe!

Noen som har trøstende ord?? =)

er sliten og lei i dag!!!!

Er forresten 35+3 uker på vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vet ikke om det er trøstende, men angående BT så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Jeg har i hele svangerskapet ligget rundt 110/70 og spratt plutselig opp til 130/80 på siste UL-kontroll, men sykehuset mente at så lenge det var under 140/90 var det ok. På neste fastlegekontroll var BT 110/70 igjen så det var bare et engangstilfelle for meg.

Jeg skjønner godt at du er lei, jeg er 35+1 og ser frem til at babyen skal komme og greie å gå uten smerter igjen, men jeg skal holde ut da det venter en rimelig fin belønning når babyen kommer:)

Er du fortsatt bekymret, synes jeg du skal ringe sykehuset igjen, bedre med en gang for mye:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...