Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 jeg synes mannen min bruker alt for mye penger på stereoanlegg,hele stua ser snart ut som en kino sal....og i dag kom han hjem med noe greier som jeg ikke veit hva er..jeg sa bare skal du ha enda mer inn i denne stua her?? og da ble han drit forbanna og sa at hvis jeg ikke repekterte at han hadde en hobby så kunne jeg bare stikke...!! jeg ble fly forbanna og lurte på om stereoanlegget var viktigre enn meg..synes det var drit stygt sakt av han og jeg ble kjempe lei meg.. når jeg tok det opp med han sa han at han ikke mente det slik og så sier han unskyld han er fremdeles sint når han sier unskyld noe som sårer meg enda mer.... ååå blir så irritert. hvordan ville dere reagert hvis mannen deres sa slik til dere?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Bestill deg en sydentur, så sier han sikkert. Hva er det du driver med, det er jo dyrt.... kan jo ikke bare dra sånn.. Så sier du, men det er jo min hobby... neida nå var je litt teit;) Jeg skjønner du ble lei deg og hvis dere har felles økonomi så sankker man om dyre innkjøp uansett om det er hobby eller ikke..... Man snakker sammen om økonomien uansett vil jeg tru værtfall så dyre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå