Gå til innhold

Forlanger dere at deres menn forteller dere alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det minste kan kan forlange, og er jeg storforlangende?

Min mann ventet 5 dager med å fortelle meg at han hadde mistet lappen i fartskontroll.

Min mann sluttet å røyke, og etter litt over 4 mnd begynte han å smugrøyke. Han trodde selvfølgelig ikke at jeg skulle merke det, men etter 12 år sammen kjenner jeg han, så jeg oppdaget det stort sett med en gang...Han gjemte unna røyken i uteboden slik at jeg ikke skulle merke det ol

Er jeg urimelig som mener at slike ting SKAL fortelles med en gang, uansett hvor stort nederlag det representerer for vedkommende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det med lappen kunne han fortelle med engang. Men det med røykingen...litt usikker der.

Skrevet

Du er urimelig som forventer det!! Kanskje han ikke forteller ting pga måten du reagerer på... (Ser for meg at du blir skikkelig forbannet på slike ting)

Jeg forlanger ikke at mannen skal fortelle meg ting, jeg forventer det, samme som at han forventer at jeg er der for han som støtte om det er noe som er skjedd..

Skrevet

Viktige ting som påvirker deg/forholdet/han i så stor grad at det påvirker deg skal fortelles. Helt enig! Men små ubetydelige ting må man få lov til å ha for seg selv om man ønsker:) Og Ting fra før man møttes. Ikke min sak, han kan ikke klandres for ting han gjorde før det:)

Skrevet

*Du er urimelig som _forlanger_ det..

Ble en liten tastefeil der.. :)

Skrevet

Jeg forventer at gubben sier ifra om viktige ting - som for eksempel om han skulle miste lappen.

Han har også smugrøykt, stakkar...Da jeg var gravid sist slutta han å røyke, men sprakk og syntes det var så flaut at han drøyde leeeenge med å si noe. Jeg lot som om jeg ikke visste noe, LITT stolthet må da mannen få beholde ;o) Da han til slutt fortalte det, sa jeg bare at han trengte ikke skjule noe.

Ingen vits i å kjefte og forlange, menn bare låser seg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...