Gå til innhold

FRUSTRERT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimeleg frustrert her. Gjekk i vikariat på 100% fram til 1/12, då måtte eg gå tilbake til 70% som er mi faste stilling, pga omorganisering på arb.plassen og ho eg gjekk i vikariat for kom tilbake i stillinga si. Har heile tida sagt at eg vil ha større stilling.

No viser det seg at den stillinga eg gjekk i vikariat for blir ledig som vikariat igjen frå 1.mars, men den får eg ikkje. Fordi dei er interessert i nokon som kan gå i stillinga framover. og sidan det var snakk om vikariat og ikkje fast stilling meinte dei at dei kunne hoppe over meg... er det rett? ho som har fått stillinga, har mykje kortare ansinnitet enn meg. Blir temmeleg fortvila og frustrert her, for då vil jo det seie at eg ikkje kjem til å få større stilling i det heile tatt før eg går ut i permisjon.

synst det høyrest litt ut som diskriminering av gravide det her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er diskriminering, og det er ulovlig. Anbefaler sterkt at du kontakter likestillingsombudet! *grrr* det er så provoserende når arbeidsgivere oppfører seg sånn.

Skrevet

Skal ringe til sjukepleierforbundet i morgon...

Skrevet

Nei, det er nok ikke rett. Du er deltidsansatt og har krav på alle ekstra timene før henne. Dette er nok diskriminering. Ta kontakt med tillitsvalgt hvis dere har det, eller ring fagforeninga, så kan de hjelpe deg.

Dette skal du ikke finne deg i!!

Skrevet

Føler meg ganske forbigått og utskvisa. Spent på kva dei seier i sjukepleierforbundet i morgon. Ho som har fått stillinga, er tillitsvalgt på avdelinga (men ho veit sikkert ikkje noko om det her), så blir på ein måte ikkje rett å gå til ho, så tenkte å ta det opp litt meir sentralt...

Skrevet

mhm...det synes jeg du skal gjøre.

Håper det ordner seg. :)

Skrevet

Fekk ikkje vite så mykje meir i dag, pga at dei tillitsvalgte har vore på kurs i dag. Men hovudtillitsvalgt skal ringe meg i morgon, så får eg nok vite litt meir. Kjenner eg er mektig irritert og lei av heile plassen. Hadde hatt mest lyst til å gå ut i permisjon i morgon...

Skrevet

Har snakka med likestillings og diskrimineringsombudet i dag. Dei sa at arbeidsgiver ikkje hadde lov til å gå forbi meg, sjølv om det er vikariat det er snakk om. klart brudd på likestillingslova....

Ringde og sa frå til avd.leder, det einaste ho sa, var at ho skulle sjekke med dei på personal. Og så har eg ikkje høyrt noko meir...

Har snakka med tillitsvalgt og, som vil følge opp det her.

Skrevet

Fy flate!! Dette må du følge opp. De kan jo ikke holde på sånn! Det at man er gravid skal jo ikke påvirke muligheten for å få jobb i det hele tatt, vi har jo en lov mot det. Men som alltid gjør arbeidsgivere som det passer DEM best. Få som tar menneskelige hensyn.

Dette er grunnen til at vi enda holder det hemmelig. Kontrakten min går ut i neste uke og jeg må få skrevet ny før jeg kan røpe hemmeligheten. Får 100 % ut året. Hadde ALDRI fått det hvis de hadde visst at jeg er gravid. Er jo litt redd for at de skal bli sur, siden jeg kommer til å be om å få slippe seinvaktene med en gang (de er steintøff), eller så søker jeg svangerskapspenger. Men shit au, jeg skal tenke på meg og den lille nå, ikke arbeidsgiver.

Håper det ordner seg for deg! Stå på! :)

Skrevet

Må tenkte på seg sjølv ja! har ikkje noko igjen for å vere "snill" med arbeidsgiver... Om du ikkje klarer seinvakter, og dei ikkje kan tilrettelegge for deg, så kan det hende at det er lurare med sjukmelding enn svangerskapspengar, får ikkje feriepengar neste år av svangerskapspengar... og det er jo snakk om litt peng det og...

Skrevet

Joda, man får feriepenger av svangerskapspenger. Man får faktisk mer enn ved sykepenger. Ved sykepenger får man feriepenger for de 48 første sykepengedagene. Ved svangerskapspenger får man feriepenger for de 64 første dagene av stønadsperioden. Men jeg har ikke sykepengerett, så svangerskapspenger er uansett min eneste mulighet.

Skrevet

Flott, det ordner seg nok :)

Stå på!

Skrevet

Fekk stilling :-) Trur dei vart redde når eg sa at eg hadde snakka med likestillings og diskrimineringsombudet, og at det kom til å bli sak om dei ikkje ga seg...var jo brudd på likestillingslova...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...