Gå til innhold

FRUSTRERT!


tingeling81

Anbefalte innlegg

Er rimeleg frustrert her. Gjekk i vikariat på 100% fram til 1/12, då måtte eg gå tilbake til 70% som er mi faste stilling, pga omorganisering på arb.plassen og ho eg gjekk i vikariat for kom tilbake i stillinga si. Har heile tida sagt at eg vil ha større stilling.

No viser det seg at den stillinga eg gjekk i vikariat for blir ledig som vikariat igjen frå 1.mars, men den får eg ikkje. Fordi dei er interessert i nokon som kan gå i stillinga framover. og sidan det var snakk om vikariat og ikkje fast stilling meinte dei at dei kunne hoppe over meg... er det rett? ho som har fått stillinga, har mykje kortare ansinnitet enn meg. Blir temmeleg fortvila og frustrert her, for då vil jo det seie at eg ikkje kjem til å få større stilling i det heile tatt før eg går ut i permisjon.

synst det høyrest litt ut som diskriminering av gravide det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring fagforbundet ditt om du har något. Det är ULOVELIGT och nekta dig jobb fordi du är gravid!!!!!! Jag blev nekta lån i banken fordi jag är gravid. Det är nog med diskriminering av gravida där ute. Det är upp till oss som är gravida att inte låta dem slippa undan så blir det kanske bättre i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi en oppdatering når du har snakket med dem..dette hørtes ut som utrolig dårlig personalpolitikk, frustrerende om de kan vri seg unna på denne måten! Blir sint på dine vegne!

 

På min arbeidsplass har jeg fått flere nye kollegaer ansatt i nye stillinger mens de har vært i starten av deres svangerskapspermisjon eller slutten av graviditet. Det betyr jo bare at arbeidsgiver trenger en svangerskapsvikar for ett år, de har jo tross alt ansatt den mest kompetente personen til stillingen! Det får de igjen for på sikt, både når det gjelder lojalitet, trivsel og det faglige nivået på arbeidsplassen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje fått snakka ordentleg med dei i NSF i dag pga at dei har vore på kurs, men hovudtillitsvalgt skal ringe meg opp igjen i morgon, så er litt spent. Høyrdest ut som eg kunne ha ein sak i alle fall.

 

Avd.leder meiner at dei har sitt på det reine sidan det er eit vikariat det er snakk om, ellers må dei jo få tak i vikar for vikar etterkvart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er noe i regelverket på min arbeidsplass om at de som ønsker det, med mest ansiennitet, først har rett på å få økt opp stillingen sin, dersom det ikke er en urimelig stor belastning for arbeidsplassen..så det kan hende de har sitt på det rene rent juridisk, men dårlig personalpolitikk er det uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snakka med likestillings og diskrimineringsombudet i dag. Dei sa at arbeidsgiver ikkje hadde lov til å gå forbi meg, sjølv om det er vikariat det er snakk om. klart brudd på likestillingslova....

Ringde og sa frå til avd.leder, det einaste ho sa, var at ho skulle sjekke med dei på personal. Og så har eg ikkje høyrt noko meir...

Har snakka med tillitsvalgt og, som vil følge opp det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk stilling :-) Trur dei vart redde når eg sa at eg hadde snakka med likestillings og diskrimineringsombudet, og at det kom til å bli sak om dei ikkje ga seg...var jo brudd på likestillingslova...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...