JuniAnkerHansen Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Trenger tips til enkle treningsøvelser jeg kan gjøre hjemme. Evt. link til sider med gravid-trening?
JuniAnkerHansen Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg var inne på den siden og tittet, men jeg syntes 299 pr.mnd var litt i dyreste laget for kostholds- og treningstips.... Da kan jeg heller melde meg inn på et treningssenter tenker jeg da.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Ja det kan jeg skjønne da.. Har ikke vært inne å sjekket selv, er bare medlem på facebook, for ei jeg jobba sammen med før har visst vært med å starta det.. Hehe! Jeg går bare mye tur jeg... Litt sånn powerwalking med vogna med 1 åringen i, funker som ei kule det:o)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Finnes treningsDVD'er for gravide da. Jeg har en slik og synes den er ålreit. Ellers er det å gå eller sykle (funker dårlig å sykle ute nå da )
JuniAnkerHansen Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2010 Ja det så kjempefint ut på den nettsiden altså, ser ut som et bra konsept men som sagt syntes jeg det ble litt dyrt Jeg liker egentlig best å gå turer men det er så mye snø og så glatt om dagen at det ikke blir så mye av det. Får kanskje investere i en trim-sykkel eller noe sånt. For å få opp pulsen litt, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå