Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hvordan madrass har dere kjøpt til babyen? Holder det med en "billig" en på for eks. Jysk eller er det en spesiell type som anbefales for nyfødte?
Gjøkeredet③ Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Vet om mange som kjøper madrass på Jysk og er strålende fornøyd med det.. Jeg kjøpte Drykid madrass og overmadrass til førstemann.. Koster 1800 kroner, men jeg føler det er verdt det... Skal kjøpe det samme til nummer to som ventes i April.. www.dry.no, og de sender gratis til hele norge!
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Den så veldig bra ut da:) Trenger man overmadrass også?
Gjøkeredet③ Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Nei absolutt ikke.. Det er mer i tilfelle lekasjer, så går det ikke igjenom, men vi har ikke hatt noen uhell enda og sønnen min var 1 år i desember:o)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Vi kjøpte madrass på Babyshopp. Den kostet ikke så mye, men har vært veldig ålreit. Virker like fin nå etter over 1 år. Vi bruker tisselaken vi og har derfor ikke hatt noe problem selv om snuppa har gulpet masse!
rampete robin Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Vi har kjøpt på Bohus. De har to typer her. Begge koster ca 800. Vi har prøvd begge, dvs den andre har vi akkurat tatt i bruk. Den første har vi brukt til 2 barn (4 sammenhengende år) og nå var den moden for utskifting.
Erle79 Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Vi kjøpte en kjempegod og dyr madrass til jenten vår da hun kom til verden for fire år siden, men ville nok ikke gjort det samme igjen. For det første, babyer veier jo nesten ingenting, og da er det ikke så farlig hvilken madrass man har. For det andre, vi kjøpte madrass med ulltrekk, det skulle være så godt og varmt om vinteren, men vi endte jo opp med å ha tisselaken konstant under lakenet (gulping og tisselekkasjer), så ullen merket aldri babyen noe til. For det tredje, madrassen i sprinkelsengen varer forholdsvis kort tid, for eksempel to år, så kjøper man ny og større seng til barnet. Man bør heller legge pengene i kvalitetsmadresser når barna blir eldre og vekten øker tror nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå