Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Mange postmenn blir utsatt for stump vold.Det betyr at de får ris av sure folk. Eller blind vold.Da blir de dengt av en svaksynt . Matias 8 år Jeg ønsket meg ikke en lillesøster, jeg.Men jeg fikk en likevel . Hanna 6 år Romvesener bor like i nærheten av gud .Men jeg tror ikke de er omgangsvenner ,for å si det sånn. Pia 6år Man kan enten bake brød selv , eller kjøpe det brukt i butikken. Martin 6 år Hvis ikke søsteren min klarer å begynne å gråte, så bare slår jeg henne litt. Sol 7 år Det er musklene som bestemmer hva man skal gjøre og ikke gjøre . Derfor er det så irriterede når moren min sier det er min skyld når jeg slår Nora . Oscar 7 år Hva er et øyeeple? Det er når man plutselig får øye på et eple, nesten uten å vite om det. Nina 7 år Hva betyr poliklinikk? Det er et slags sykehus som ligger bak vinmonopolet , i tilfelle man drikker for mye øl. Oscar 8 år Det er et sykehus i Polen Ismail 8 år Barn tjener ikke penger for å gå på skolen.Det er barnearbeid.Vi jobber faktisk gratis. Sigrid 6 år Det er egentlig ikke så kjedelig på skolen hvis man gjør alt annet en hva læreren sier . Lucas 7 år Morfar mistet jobben fordi de ga han opp.Nå er han omskjært til snekker . Adrian 7 år Man rasper opp døde dyr og lager krydder av det .Mus-katt heter det . Julie 6 år
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hehe de barna får liksom sagt det å de :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 hahaha så morsomt. Noen som har fler?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2010 Indre verdier . Det betyr at man kanskje har vært så uheldig å svelge en tikroning. Spesiallærere er så spesielle at de ikke kan slippes løs på vanlige barn. Katten til mormor er kastrert. Dyrlegen og en vetrinær skar av han rompa og da ble den rasende . Tina 7 år De skjærer ikke av rompa . Det er tissen de tar. Pia 6 år Nei det er ballene .Katten vår fikk fikk skjært vekk ballene enda det var en hunnkatt.Da kan du tenke deg at det ble dyrt .Den var besvimt i 8 timer etterpå . Lars 7 år Det mest slitsomme med å handle mat er at man blir så sulten også må man skrike seg til boller .
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Jeg: Ikke gjør sånn lille venn, sånn får du ikke lov til her hjemme! Lille venn: Men mamma da! De sa i barnehagen at "Sånn får du ikke lov til her, sånn får du bare lov til hjemme!" ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå