* 5 om dagen * Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 kjenner jeg er litt irritert nå. saken er den at i dag,var det ei som la ut "purken på heia" på facebook profilen sin.dette er en veldig liten plass på bygda, og annen hver bil er fyllekjøring.( bortimot ) sånn har det alltid vært der sånn. og på denne tråden som har fått 64 svar(så langt) der forsvarer de fyllekjøring...er det de tenker med?? også nå som jeg skriver dette,så ringer en kompis av gubben: er du hjemme? ja, svarer mannen min. jo, for du skjønner, jeg kjørte nettopp forbi en kontroll, og synes jeg møtte deg serru... så han skulle også tipse oss om at det var kontroll. men fader asså...vi kjører ikke på veien om vi ikke kan kjøre. VI tåler å bli stoppa.....skjer stadig, da vi bor rett ved der politiet har sin yndlingsplass til kontroll. ser dere ofte sånn oppdateringer, eller får varsler?? jeg synes det er helt tullete, og jeg er litt irritert her ja... La politiet gjøre jobben sin i fred,sier jeg bare.
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Argh, idiotisk! Fyllakjøring er fullstendig uansvarlig og umodent!
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 I Norge er det visstnok en menneskerett å få kjøre så fort man vil når man vil og hvor man vil
* 5 om dagen * Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 ja,det irriterer meg så grenseløst... og det som kom på den tråden på fb, var at noen klaga på at noen kjørte så fort som både 70 og 80......i 80 sone...de var lissom like farlige å møte som en fyllekjører...idioter asså.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Idiotisk ja. Minner om den reklamen på tv, hvor de først sier at 8(?) av 10 kjører for fort. Så tenkte jeg at det skulle komme noe med at de måtte tenke seg om fordi et liv eller noe er verdifult, men neida. 8 av 10 kjører for fort. Unngå bot! Send xxx til et eller annet nr for å vite hvor det var kontroller.
Verbena Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Vet at enkelte er helt ekstreme på det å varsle om sånt, spesielt innad i kompisgjenger! Idioti! Jeg har ingen barn, familie eller venner å miste bare for at noen velger å kjøre for fort eller i rus påvirket tilstand. Og jeg sier fra om hva jeg synes om den typen ting og ikke minst så har jeg mer enn en gang tatt fra fullefolk som har påstått at de var mer enn edru nok til å kjøre hjem nøklene. "Enten så ringer du taxi eller en EDRU person som kan hente deg eller så går du å legger deg her å sover av deg rusen. Prøver du deg på å ta nøklene ringer jeg politiet tvert."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå