Gå til innhold

Hvor lang tid tar den ordinære UL?


Streisand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror vi var inne i ca 40 minutter jeg, hvorav 20-25 minutter til selve ultralyden men det varierer sikkert litt. Hun vi var hos tok seg god tid og viste og forklarte alt vi så. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker ikke hvor lang tid vi brukte inne der jeg.. tida gikk så altfor fort! men var nok ikke der lenger enn 30 minutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde den lille på skjermen i ca 25 min.. og var inne hos jordmor i rundt en halvtime.. hun var kjempe nøye og forklarte alt hun såg og skrev ned.. vi var kjempe fornøyde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jewg var vell inne 15 min. HUn snakket ikke og forklarte oss ikke noen ting. Da mannen min så hjerte sa hun ååå ja det der er bare hjerte. Super skuffet. Ultralyden føler jeg bare var oppskrytt. sitter igjen bare med masse spørsmål. vel ikke engang om alt er iorden mend vår lille trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var du på lillehammer pittrine?? det var vi..

 

 

hvis du ikker er fornøyd så kan du klage og kreve en ny ul.. og somregel så får man ny.. iallefall svar på sine spørsmål.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I brevet jeg fikk fra Haukeland sto det 20-30 min men jeg var inne i 45min selv om alt var fint. Var en jordmor som var på opplæring som tok ultralyden, mens en annen var med og hjalp til og kontrollerte. Muligens derfor det tok litt ekstra tid. Vi fikk veldig god informasjon og de forklarte veldig godt gjennom hele ultralyden. Måtte betale 100kr for bildepapiret men da fikk vi 8 bilder, to av de i 3D. 100% verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...