Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Samboeren min har veldig lyst til at vi skal gifte oss på min bursdag. Det var også dagen han fridde for tre år siden. Jeg er litt betenkt?? Samtidig er det da fint å "få bryllup" i 30 års presang (da er det ikke så farlig å bli "gammel" likevel ) Men jeg tenker sann i fremtiden? At det kunne vært fint at vi hadde en annen dato som bare var "vår" Men kanskje det bare er dumt å tenke sann også
mamsn t snuska Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Vi gifter oss ca 1 uke før jeg fyller 30, eni med deg at det er kjekt med en egen dato for "dere". samtidig hva hvis det en gang laaangt inn i framtiden skulle skje noe med forholdet så vil det jo være dumt å stadig bli minnet på det på din egen bursdag. da skal man jo bare feire deg. vi tar med ungene å reiser 1 uke til syden etter bryllupet, så er vi borte å koser oss sammen når jeg fyller 30:)))
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Hei Ei venninne av meg giftet seg på 30årsdagen sin. Stor suksess. Dobbel feiring:) Jeg og min mann giftet oss på vår sønns ett årsdag. Greit for mannen å huske bryllupsdagen!
Mamma til M07 & M09 Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 vi skal gifte oss på min 25 års dag. men det like mye jeg som kom med forslaget. Da det passet med en lørdag. Du må nesten føle selv hva du mener, om du ønsker å ha bursdagen din for deg selv, eller om du ikke har noe imot å ha bryllupsdato samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå