Gå til innhold

avent flasker, noen som vet? samme som skravle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har fått aventflasker, som ble kjøpt i 2007/2008. Tenker å vanske disse først i maskinen så koke de,går dette greit?

Å hva er dette med at noen aventflasker er giftige,hvilken er det? å stemmer det at de kjøpt før 2008 ikke er giftig? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange flasker har stoffet BPA i seg. De Aventflaskene som er uten, står det BPA free på pakningen, og har et gulskjær i selve flasken. Er flasken helt blank, har den BPA i seg.

Går helt fint å ha de i maskinen først og så koke dem. Har byttet ut alle blanke Aventflasker med nye uten BPA.

Skrevet

er alle flasker kjøpt etter 2009 som er giftfrie =)

men er ikke gift i den forstand, så du trenger ikke kjøpe nye=)

Skrevet

avent har også noen bpa fri som er på en måte litt matte, akkurat som det har vært melk i de på en måte, de er mykere enn de gamle som inneholdt bpa. de som er litt brunt skjær i er spesielt bra for kolikkbarn leste jeg... mens de "matte" er vanlige som man får kjøpt på dagligvarebutikken. og er det ikke bare den hvite ringen som inneholder bpa?? eller tar jeg feil?

Skrevet

Det er selve flasken som kan inneholde BPA. Den hvite ringen og smokken er ok.

Skrevet

mm.. men disse flaskene er jo brukt til to gutter, som begge to er helt friske å raske. De har brukt flaskene i kansje 1 år eller no? jeg bytter ut suttene.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...