Gå til innhold

Tusler rundt med rier hvert 4-5 min :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time til ks 25 januar, men regnet med at babyen kom før siden de 2 andre har kommet 4 og 3 uker før tiden. Slimproppen gikk igår og jeg har hatt litt murringer men ikke noe vonde.

Hadde time hos jm idag og hun sjekket meg og jeg var veldig myk og nesten utflatet og hun kunne få inn en finger noe hun ikke ville siden det er en stund til ks. Jeg ble så lagt til ctg og der visste det seg at jeg har rier hvert 4-5 min. kjenner nå at de kommer seg i styrke så dette blir spennende. Legen min skulle ringe til sykehuset i morgen tidlig hvor jeg skal ha ks og si at jeg kommer til å komme før den 25 jan så kjenner jeg gleder meg og gruer meg litt :-) Synes det er vanskelig å vite når vi da skal kjøre innover, det beste hadde vært om vannet gikk :-)Jeg får ihvertfall pakke ferdig baggen denne gangen da :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, spennende!

Men hvor langt har du til sykehuset da? Hvis det er et stykke, så bør dere kanskje komme dere av gårde snart. Du har snakket med føden, ja?

Hadde ca 4-5 min mellom riene da vi reiste innover sist gang (føden ska vi bare skulle ta med sakene og komme med en gang). Tok ca 40 min å kjøre dit, og ungen var ute 2 timer etterpå.

Lurt å pakke ferdig bagen nå, ja! Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk Maisie :-)

Men sist gang jeg fødte så holdt jeg på sånn i 1 uke så jeg tror ikke jeg trenger å stresse så veldig. Har ca 25 min til sykehuset så det går nok bra. Har ei venninne som er jordmor og har snakket med henne og hun mente de måtte øke litt i styrke før jeg reiste inn så det blir sikkert ikke noe baby på meg idag, kjenner jeg er veldig rolig :-)

Jeg får tusle litt rundt og se om de blir noe vondere :-)

Klem

Skrevet

Oii Lykke til..

Hva er grunnen til at du skal ta keisersnitt..??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...