Gå til innhold

Ammepute


lott`n

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring?

 

Jeg har vært og sett på de som finnes i butikkene, men ikke falt for noen. En venninne kjøpte til sin første for halvannet år siden en som var fiber inni, som en vanlig pute. Denne var hun veldig fornøyd med, og anbefaler den på det sterkeste. Problemet er at jeg finner kun slike med kuler inni. En annen venninne har kjøpt en slik og var skikkelig misfornøyd - såpass at hun har brukt vanlige puter istedenfor, fordi barnet på en måte bare forsvant nedi puten.

 

Har sett på en prikkete på Barnas Hus som er elastisk i stoffet utenpå slik at kulene fordeler seg mer jevnt utover puten istedenfor at babyen blir liggende i et søkk på midten. Men denne er ganske dyr, 600kr tror jeg. Vil bare høre om noen andre har noen anbefalinger før jeg evt bruker så mye penger på noe jeg ikke har noe erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt probler med å finne det "rette" syns ikke disse med kuler i er noe gode, så jeg har laget en selv og fyllt den med "bomull" eller sånn som er i puter og dyner.. ( fås kjøpt på spar kjøp mener jeg..)

 

Jeg bare lånte en ammepute fra en vennine, tegnet rundt denne så jeg skulle få den samme str.måtte åpne og lukke den litt for å få den perfekt, men ble veldig bra til slutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den prikkete på BH og synes den virket noe hard, men tenkte at jeg kunne da bare ta ut litt av kulene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...