Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår elsker hester, og etter vi fikk en hest på fôr en gang i uka, har interessen økt veldig! Jeg deler interessen, og syns det er flott at vi har dette til felles. Til sommeren skal det være rideleir, fra søndag til fredag, noen timers kjøring herfra.. Har lyst til å melde henne på, men er usikker på om hun er for ung, redd hun skal få hjemlengsel, ikke trives osv..

Hun blir ni til sommeren; for ung, eller er det på tide at mor kutter navlestrengen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hun kommer til å få det supert jeg :-)

Skrevet

JA!!!! Så gøy med rideleir. Håper du har valgt et autorisert sted med flinke og koselige instruktører og voksent døgn tilsyn. Hvis alt skulle skjære seg kan du vel altids dra å hente henne? Også kan du kanskje ta en tur innom midt i uken hvis det passer sånn.. sånn at hun har en trygghet å se frem til.

Skrevet

Planen er at pappaen og jeg kjører nedover på onsdag, tar med campingvogna og finner en campingplass i nærheten av rideskolen. På fredag skal det være "stevne" og det vil vi jo ha med oss!:-) også drar vi videre på ferie etterpå!

Henter jo om det skjærer seg helt, men tror hun kommer til å vokse på å klare seg selv! Skal spørre om hun har lyst, tror jeg vet hva svaret blir..hehe

Skrevet

La henne dra! :oD Rideleir er knallgøy!

Snuppa var nesten ti første gang hun var på en ukes leir, hun koste seg max :o)

Skrevet

Jeg har hatt mange flotte rideleire... men husker at jeg hadde litt hjemlengsel, det gjør jo selvfølgelig ingen tin. Var 7 år på min første rideleir. Vi overnattet, men det var kun 10 min unna hjemmet mitt. Brakk beinet på den rideleiren, noe som var helt griet for meg for jeg var livredd for å ri. (Hadde ridd siden jeg var 5 på kurs men jeg var uansett ikke fortrolig med situasjonen) Det gikk seg uansett til og hver eneste sommer frem til jeg ble 14 var fyllt med en eller to rideleire. Noen gode, og noen mindre gode. Etter det jobbet jeg noen år på leir. Var konkurranse rytter og syntes hest var best... det mener jeg fremdeles men nå helst som pølse, lol .. neida bløt den... er fortsatt aktiv i miljøet.

Skrevet

Send jenta på rideleir.. Min snupp har vært på det hver sommer (mandag til søndag) siden ho var 8. Nå er ho 13 og er heste eier selv...

Skrevet

Jeg var speider. Vi var bestandig på en ukes leir om sommeren. Regner med at dette blir noe av det samme. Hun får det sikkert kjempegøy, og om hun skulle få litt hjemlengsel innimellom er det en fin ting å lære seg å takkle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...