Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei, Jeg fødte for 16 dager siden, hadde de første dagene etter fødselen en rikelig blødning, som etterhvert avtok å har til nå ikke blødd særlig mye, men litt brunlig blod. Men i dag så tok det helt av å det renner masse knallrødt blod fra underlivet.. er det normalt? Har ganske mye smerter i underlivet og i magen også.. blir litt bekymra her, for jeg mener jordmoren sa til meg at jeg ikke ville blø så mye som de første dagene..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Blødningene kan komme litt i rykk og napp de første ukene. Men ikke like mye som de første dagene. Hvis du blør mye i kombinasjon med smerter syns jeg du skal kontakte fødeavdeling/lege og høre hva de mener.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Det er helt normalt at man begynner å blø mer igjen etter ca2uker når skorpene løsner, men ettersom du har vondt i tillegg ville jeg ringt sykehuset og hørt hva de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå