Gå til innhold

Jeg HATER jobben min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare så dritt lei, samme dag ut og dag inn, svært små sjanser til å avansere om jeg ikke vil flytte fra byen.....er begynt ei ny hos oss nå og jeg har bare lyst å kjøre over hele kjerringa.....skal ikke lære henne noen ting!!! ho går og leiker som hun har full kontroll, men skriver alt ned på lapper før hun legger ting inn på data...talentløse kjerringa!! aaaaarrrrrggghhh!!! har begynt å søke litt jobber men lite ledig innen de tingene jeg vil jobbe med, er bare så drittlei av å være den eneste som har full kontroll uten å få noe for det!! Sjefen tar meg som en selvfølge og håper inderlig jeg kan få trykt en oppsigelse i trynet på han snart!!!!

det var dagens utblåsning:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er veldig dårlig av deg å snakke slik om en nyansatt.

Du burde heller gjøre alt du kan for at hun skal føle seg velkommen og hjelpe henne å komme inn i jobben på en fin måte.

Skrevet

Du kan jo ikke forvente at en nyansatt skal kunne like mye som deg, kan du vel? Kunne du alt da du begynte der? Skjønner godt du er frustrert, det blir vi alle en gang iblandt, uansett hva man gjør. Prøv å tenk litt mer positivt :)

Skrevet

Jeg er også veldig lei av min jobb og har bestemt meg for å se om meg om etter noe annet etter permisjon (er gravid, så kan ikke skifte jobb nå).

Vet hvordan du har det. Jeg pleier å tenke at det ikke er verdens undergang å ikke like jobben sin. Det finnes verre ting Du får heller begynne å se deg om etter noe annet.

Skrevet

nope, kommer ikke til å skje, når folke er så lite ydmyke at de ikke klarer å be om hjelp og leker som de har full kontroll, da iler ikke jeg til for å "hjelpe" henne nei....og så burde hun jo selge seg selv overfor oss liten grann....går bare å jarper om at hun fryyyser...håper hun slutter rinelig raskt, jeg bare sjekker over alt hun gjør feil, noterer det meg bak øret og skal samle alt sammen opp før jeg sørger for at sjefen får se hvor mye feil og talentløse ting hun gjør...taper jo kunder på heile kjerringa!!

Skrevet

SKjønner din frustrasjon mot den j.... nyansatte som tror ho er kongen på hauen.. ;)

Sjefen din burde vise at han setter mer pris på deg virker det som..

Stå på ... Søk deg til noe annet.. :)

Du kan godt jobbe for meg, i min bedrift (Blunke, BLunke) ;)

*lykke til*

Skrevet

ja er på utkikk jeg også, men lite ledig innen mitt felt for tiden, har vurdert veiderutdanning, men ikke bare, bare det når man har hus og gjeld...

Skrevet

Og hvorfor slutter du ikke? Du kan da ikke bruke bort store deler av livet ditt på en jobb du avskyr.

Her er noen forslag.

Dra til Nav og sleng inn noen søknader på ledinge jobber som du LIKER

Søk på en lengere eller kortere utdannelse som fører frem til en jobb du LIKER

Start ditt eget firma og jobb med noe du LIKER.

Ikke la denne damen få ødlegge for deg. Jeg syntes også nyutdannede eller nyansatte uten noen form for ydmykhet er rasende provoserende, men det er kun en ting å gjøre med sånne typer... la de få nok rep til å henge seg... så kommer de til fornuft, tar råd og begynner å samarbeide.

Skrevet

nei, det kan man ikke forvente, men det skal jeg si, da jeg begynte der tok jeg ting veldig raskt, fikk svært gode tilbakemeldinger, spurte og gravde for å tilegne meg alt jeg trengte å vite, kom tidlig og gikk sent, gikk ikke rundt å leika som jeg hadde kontroll, tror hun virkelig ikke at jeg ser det? når hun svarer tlf. så demper hun stemmen så vi ikke skal høre hva hun sier....tror hun da...herregud så patetisk!!

Skrevet

ser på nav hverdag, har sendt inn åpen søknad til alle bemanningsbyrå i byen så håper jeg får napp snart ja....har også sett meg ut et par deltidsstudier på høyskolen, må ut et par ganger i løpet av arbeidsdagen og ringe til min gode kollega som dessverre er i permisjon for å få ut litt aggresjon...he,he...dama begynte 1 januar og hun er bare blitt dråpen for meg:))

Skrevet

hvorfor plager denne dama deg.er det fordi hun er penere..enn deg.du høres ikke ut som noe hyggelig menneske.måten du skriver på her så skjønner jeg godt at hun vil ha minst mulig med deg å gjøre.makan til råtent skinn du virker æsj...

Skrevet

he,he...nei er verken penere eller søtere eller snillere enn meg, og hadde hun vært det hadde det ikke hatt noen forskjell fra eller til, jeg dømmer ikke mennesker utifra kroppsfasong eller søthet, men holdninger og personlighet, verken mer eller mindre. At du kan dra det frem som en årsak til at jeg ikke liker henne forteller mye om deg, kanskje du er et brødhaud som har klart å surfe deg gjennom livet pga godt utseende?? Jeg og flere på jobb har både godt utseende og hodet på rette plass, for ikke å snakke om sunne holdninger! Vi har også noen feite eksemplar, men de er dyktige!!

Hvor får du det fra at hun vil ha minst mulig med meg og gjøre da??? det er ikke tilfelle, kjerrringa henger rundt oss som en klam skikkelse og jarper om alt annet enn jobb og når det kommer til jobb tlf eller andre henvendelser så demper hun stemmen så vi ikke skal høre hvor lite hun faktisk vet om hva vi driver med på jobben vår....

Skrevet

Jeg aner ikke noe om hvordan din arbeidsplass er men det blir i hvertfall ikke noe bra arbeidsmiljø av å oppføre seg på den måten..inkludere alle det er kanksje et ukjent ord for deg?

Skrevet

Jeg håper virkelig det ordner seg for deg, HI. De fleste har sikkert hatt en kollega de ikke kunne utstå. Helt forferdelig når man må tilbringe så mange timer med vedkommende. Jeg hadde en liten tamp av en guttevalp som ikke kunne noe som helst, han ble ansatt som sjefen min. Grøss. I tillegg var han arrogant og lite lærer villig. Det gikk som det måtte gå, han gjorde en uopprettelig feil og fikk sparken. Dessverre tok det 3 måneder og det var 3 måneder i helvete. PS. Han satte LIV fare inkludert mitt.

Mitt råd til deg er å finne deg en annen jobb kanskje til og med en annen bransje. Lykke til...

Skrevet

nei overhodet ikke noe ukjent ord, og faktisk er jeg en av de som er mest inkluderende og opplærende når vi får nye folk, men de har ikke gitt seg ut for å kunne ting de ikke har forutsetnigner for å kunne, de har vært interessert, ydmyk og konsentrert seg 100 % om jobben til de mestret den, flere av mine venninner har jeg på jobb og jeg har også privat kontakt med flere av de som ikke lenger jobber hos oss, så jeg har overhodet ikke noen problemer med å inkludere folk, men da må de vise at de ønsker noe med å jobbe hos oss og ikke bare gå å virre rundt og forestille seg...he,he....og jeg er IKKE eneste som har denne nye kollegaen i vrangstrupa!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...