Gå til innhold

Pappaperm for pappa med jobb på platform..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det funker??

Han har 2 uker ute og 3 hjemme ordning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tenke meg at det er andre regler for dem enn for andre tyoer skiftordninger. Min mann jobber natt, ca 14-15 netter per måned. Han jobber noen netter på og noen fri, opp til 12 dager i strekk fri. Men det regnes på samme måte som i andre jobber der man har fri i helgene. Altså, om din mann skla ha ti uker permisjon så tar han fri i ti uker, uavhengig av om han skulle ha hatt fri likevel. han kan ikke ta permisjon 2 uker, så 3 ukers pause, så nye to uker og på den måten være hjemme med lønn i flere måneder, om det er det spør om. Når det gjelder start og slutt på permisjonen, kan det kanskje være greit å innpasse det med turnusen hans. 1 dag i uka el.l. er kanskje litt vanskelig for hans arbeidsgiver.

Skrevet

Min mann jobber offshore og har 2-4 ordning. Altså 2 uker på jobb og 4 uker fri. Siden han har så mye fri tok han ut pappa permisjonen når han var hjemme på fri. Da fikk han lønn fra både jobben og fra NAV og da tok jeg permisjon uten lønn istede. Slik at jeg bare fikk de pengene fra NAV om du skjønner??

Skrevet

Det stemmer at han kan ta permisjon mens han likevel er hjemme på fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...