Gå til innhold

FAAN, ka kan hende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos tannlegen idag... Å tok bilder... men kommer på att gravide skal ikke ta slikt :o hva skjer nå??

Hva kan hende ?? Hva kan gå galt.. Jeg er jo bare 4 uker på vei..:o

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra:) tar ikke stor skade av d.

Skrevet

Helt sikker??

Ungen kan ikke få hjerneskade eller noe?

Er sjangsen større for det?

Skrevet

Ikke farlig i det hele tatt. men de bruker å ta på et blyforkle hvis du vet om graviditeten for sikkerhetsskyld, men røntgen av tennene skal ikke være farlig-

Skrevet

Har forstått at røngten var farligere før enn det det er idag, så det skal gå helt fint :)

Skrevet

jeg fikk streng beskjed av tannlege om å ikke ta bilder. Og tro meg, hadde hun kunnet gjort det hadde det skjedd, for hun hadde virkelig trengt de bildene. Men hvilke skader som kan skje vet jeg ikke.

Skrevet

Søskenbarne mitt er sisteåre på tannlege og hun sier at det er helt ufarlig.. Hun hadde ingen problem med å ta bilde av meg, eller hun skulle, ble ikke tid til det. får legge til at jeg er 26 uker på vei.

Hun sa at grunnen til at tannleger ikke ønsker å ta bilde under svangerskap, er at de ikke kan si det med sikkerhet at det ikke påvirke fosteret. Så det er en slags førevar sak. Men som jeg allerede har sakt, hun ville ta bilde av meg, og jeg er gravid, trudde jeg kunne ha et stort hull i ene tannen min, fant ut at det var ikke stor alikevell..

Går nok helt sikkert bra skal du se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...