Gå til innhold

Gjør det veldig vondt til dere når

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei dame kan være hjemme i 1 år samtidig med at mannen hennes har veldig mye fri på dagtid/flexitid slik at han ikke har behov for å ta ut permisjon? (ei heller kan)

Og når dere begynner å dra inn kompilkasjoner i forhold til fødselen.. snakk om å være smålig. Selvsagt blir faren hjemme da. Gah!

Sjalusien lyser lang vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt dette med at når man er uenig eller kritisk til noe så er man automatisk sjalu og/eller misunnelig

Skrevet

Takk. Sliter med en alvorlig hj.feil. derfor kan jeg ikke jobbe mer enn 40%. Blir nøye fulgt opp i sv.skapet så er sykemeldt nå. Mannen er mye hjemme på dagtid, men er mye alene, ettermiddag,tidlig kveld og helger. Så synes vi har fint med tid i sammen. Takk hi for støttende ord. varm klem sendes. Sitter å gråter over så mange stygge svar her.

Skrevet

Er ikke det det er snakk om!!! Det er alle de idiotiske svarene folk klarer å få skrevet ned når de egentlig ikke har greie på hva de svarer på. Er veldig enig med trådstarter.

Skrevet

Hvordan kan man være kristisk til at en mor ønsker å ta over fars permisjon når det gagner hele familien?

Og det var vel strengt tatt ikke spørsmålet heller. Hun spurte kun om hun kunne ta over. Ikke hva hvermannsen mener og føler om den saken.

Skrevet

Ønsker dere masse lykke til! Vet om mange som har tatt over fars permiosjon, forhør deg på nav du =)

Skrevet

Har ikke satt meg inn i akkurat denne saken og skal ikke uttale meg om den.

Jeg bare synes denne sjalu/misunnelig-argumentasjonen er nokså meningsløs. Ser at mange benytter seg av den og jeg skjønner ikke helt hvorfor?

Det er faktisk mulig å være uenig og kritisk (snakker nå på generelt grunnlag og ikke om nevnte sak) uten at man er sjalu og misunnelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...