Gå til innhold

Hva lyster dere på for tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fortsatt kvalm her, så går bare i ferskt brød med servelat eller hamburgerrygg med mayones:) Ellers drikker jeg Coop sin jus som heter Pluss med drue, eple, bringebær aronia, jordbær og rips:) Den er sååå god.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cola og ostepop *blush* Det blir ikke noe av det i ukedagene. Har også dilla på det meste av frukt, heldigvis!

Skrevet

Cola,salt mat, frukt særlig mørkegrønne epler,fiskegrateng(god gameldags fra findus hihi) Ja det varierer veeeldig hehe. Sist var det sjokoladeboller fra statoil (mistet i uke 14, men 5kg xtra på kroppen) Denne gang har jeg gått opp nesten 3.

Skrevet

Oboy :( Snapple med mango madness <3 Den er fantastisk :D Grandis :S galskap ;) Ellers så har jeg mistet lysten på det jeg spiste før :(

Skrevet

Jeg har dilla på cola, sjokomelk, appelsinjuice, sukker på ristet skive!!!!! (ja jeg er rar) Og veldig krydret mat. Så har jeg super ANTIdilla på pinnekjøtt! Egentlig så elsker jeg det, men nå syns jeg det lukter så sinnsykt pyton. Bare tanken på det får meg til å bli dårlig. Lukten av ribbe gjør meg og dårlig. :(

Skrevet

Sjokomelk, grønn farris, salat og brødskive med majones og servelat...:)

Ja ja kunne vært værre...:)

Skrevet

Røde epler! Og det kan umulig være det verste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...