Mamma's Magic Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jordmor fant hjertelyden med én gang på undersøkelse i dag:) Det dunka fortfortfort, og i tillegg hørte vi noen spark! - Her er det en veldig levedyktig og frisk liten tass, sa jordmor. Sukk! *FORELSKA*
enlitenpågang Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hurra!! Skal til legen i morgen og håper på å få høre det samme som deg, en sunn og sprek baby:) Er 13+1 i morgen.
superspent75gravid Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Heldig du:)) Jeg var var også hos jm i dag, og hun fant ikke hjertelyden. Jeg er 13+6 i dag, og hun sa at dette ikke er uvanlig. Men, men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet;))
Mamma's Magic Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Ja, vet at jeg var veldig heldig! Jeg trodde ikke hun kom til å finne den, så jeg ble veldig overrasket, spesielt over at hun fant den med én gang. Men det er INGENTING galt med å ikke finne hjertelyden så tidlig, det har visst med hvilken vai babyen ligger, å gjøre. Så du behøver overhodet ikke å bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå