Gå til innhold

Jeg har søkt på videreutdanning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare rope det ut et sted, he he.

Klaffer så bra med at permisjonen min er over i begynnelsen av august, så da er det bare å brette opp armene og sette igang (forutsatt at jeg kommer inn, da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! :-D Kos deg med skolegang, det er gøy å være student og mamma (IKKE ironisk ment;). Man er langt mer fleksibel og barna slipper lange dager i bhg/dagmamma. Har vært arbeidsmamma og studentmamma og vet hva jeg synes er best :-)

Lykke til med videreutdannelsen!

Skrevet

Tusen takk for det, ippemo!

Er 5 år siden jeg var ferdig utdannet sykepleier, så nå er det på tide å komme igang med videreutdanningen. Gleder meg mye og håper bare at jeg kommer inn.

Hi

Skrevet

Det gjør du nok:-) Hva skal du videreutdanne deg til?

Skrevet

Jeg har nå jobbet 7 år i den utskjelte psykiatrien og søker naturlig nok videreutdanning innen psykisk helsearbeid. Nå har jeg bare jobbet med voksenpsyk. innen akutt-og sikkerhetspsykiatri, men kunne godt tenke meg å bevege meg mot arbeid med barn på sikt.

Hva har du studert i kombinasjon med mammarollen, da?

Takk for positiv tilbakemelding, forresten! Alltid kjekt å få det, og særlig når man i utgangspunktet ikke forventer tilbakemeldinger.

Skrevet

Jeg har en sykepleier-venninne som jobber innenfor samme utskjelte felt som deg og som ønsker å videreutdanne seg innenfor det på sikt :-)

Jeg holder på å utdanne meg til noe veldig utskjelt, nemlig barnevernspedagog. Har tatt noen småfag histen og pisten tidligere, mens jeg ventet på å finne ut hva jeg egentlig ville. Og i fjor demret det endelig for meg, ikke et øyeblikk for tidlig, hehe.

Jeg synes det er helt supert å være student og mamma. Må si jeg gruer meg til å være arbeidsmamma etterhvert, det er så herlig fleksibelt med små barn og studier. Om de er syke, javel, så er jeg hjemme, ingen sure sjefer. Ikke må jeg vekke dem klokka seks og ikke kommer jeg kjempestresset for å hente dem halv fem. Herlig! :D

Er det din første du er i permisjon med nå?

Skrevet

Nei, jeg er i perm med 3. og siste barnet. Vi nøyer oss med det, tror jeg. ;)

Så gøy at du også sikter deg inn på et utskjelt yrke. :) Jeg har tro på at man må brenne for det, hvis man vil gjøre en god jobb. Retningene våre krysses både titt og ofte har jeg erfart, så hvem vet om ikke vi treffes i jobbsammenheng? Jeg har hatt en del med barnevernet å gjøre som primærkontakt for en syk far eller mor. Tverrfaglig samarbeid kan være utfordrende, men tvingende nødvendig!

Jeg ønsker deg lykke til videre med utdanningsløpet ditt, og den stadig nærmere overgangen til "arbeidsmamma".

Ha en fin dag videre! :D

Skrevet

Takk skal du ha :-) Hvem vet, kanskje vi treffes i yrkessammenheng? ;-)

Kos deg med din siste permisjon og videre skolegang. Ha en fortsatt fin dag! :)

Skrevet

Hei!

Er radiograf og tok videreutdanning i tillegg til 2 barn under 4 år og 80% jobb forrige vinter. Var travellt, men alt går om man vil;) Små barn legger seg tidlig om kvelden og da har man litt tid. Dette var et deltidsstudie (30 studiepong) som gikk over 2 semestre. Litt mer travellt med heltidsstudier da;)

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer! Blir sikkert flott! Tar selv videreutdanning, kjempegøy! Blir intensivsykepleier. har to på 2 og 4 år. travelt, men mest artig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...