Gå til innhold

du som kjenner flere fotballtrenere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

se hva du svarer på før du dømmer...

hun skreiv at mannen var fotballtrener i 1 div

dvs ikke smågutt 4 år og jenter 10 -11

disse kan sikkert uten problem overlate laga til noen andre.

hvor mange fotballtrenere i 1 div var det du kjente?

kjekt å vite

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuuusen takk for støtte. Klem

Skrevet

Kjære vene, det er snakk om førstedivisjon! Ikke Premier League! Hvorfor skulle denne fotballtreneren være så himla uerstattelig?

Dessuten kommer jo ikke en permisjon som jula på kjerringa, de har hatt minst 1,5 år på å planlegge dette. Slik at noen andre kan ta over styringa et par måneder, evt ta gradert permisjon.

Skrevet

Ja det har vel du god greie på!!!! Hi

Skrevet

Hovedtrenere er ikke helt uerstattelige^^ De har ferier de også. Ass.trenere tar over.

Skrevet

Påtakelig at det ikke skal være mulig å ta 1 - en - dag i uka over en lang periode. Her må vi minst snakke sir Alex eller noe altså:P

Skrevet

Man bør alltid være 2 trenere på treninger og kamper. Hilsen kone til en annen fotballtrener som vet hva hun snakker om. Kjenner til situasjonen til hun som startet tråden om permisjon. Er ikke så lett som dere tror. Verden er ikke svart/hvitt.

Skrevet

Har en kompis som var trener for Ålesund da de var i eliteserien og han hadde da ingen problemer med å ha permisjon i tillegg. Er snakk om 10 ussle uker

Skrevet

herregud!!!!!

hun sa at mannen uansett var mye hjemme.

og at han ikke kunne ta ut permisjonen.

WTF

les hva som skrives

det er faktisk ikke alle situasjoner som er A4

HI

(og ikke skriv Hi i slutten på ett innlegg som du ikke er HI på)

og ja jeg forstod at det var til meg men da skulle du skrevet det tydeligere. lett å tro at det står HI på slutten der

Skrevet

å ære være han i Ålesund for det.

jeg vet om en trener i PL som også var hjemme med ett barn. men sånn er ikke verden for alle...

HI

Skrevet

Her skal jeg føde midt i sesongen. Har ingen mulighet. Jobben har han akkurat begynt i. Så er ikke så lett. Hilsen hi som startet den 1-tråden.

Skrevet

Jeg tror mer hun er forbanna fordi hun har fått unge med en mann som rett og slett ikke vil være hjemme... Statsministeren hadde tatt ut sin perm hvis det var det om å gjøre, så det at Norge er så full av menn som rett og slett ikke KAN handler nok mer om menn som ikke vil ha permisjon.

Og grunnen for at reglene er blitt så strenger, er fordi masse kjipe damer tok all permen selv. Derfor ble det "tvunget" permisjon.

Skrevet

Jeg kjenner også flere fotballtrenere. Her på østlandet har det den siste tiden vært en del lag som har rykket opp til 1. og 2.div, så etter 15 år i fotballmiljøet kjenner man en god del trenere og spillere. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne det?

Når det er sagt så kan jeg si at jeg forstår HI godt, men at jeg tror de lager en problemstilling som egentlig ikke finnes. To av spillerne i Ham-Kam fikk jo små nå før jul og de skal jo begge ha pappapermisjon, men da utenfor sesong. Så hvis spillerene får det til så bør vel også trenerene få det til. Man tar ut pappapermisjon, får ferien utbetalt og sparer en ferieuke til neste år.

Skrevet

Jeg har en mann som er mer hjemme en de fleste andre menn. Så det er ikke det saken dreier seg om. Er godt fornøyd jeg. Hilsen meg som startet 1-tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...