Gå til innhold

KLAGE TIL NAV(foreldrepenger)-10 MÅNEDERS SAKSBEHANDLING????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de dumme eller? jeg har fått utbetalt en tredjedel av det jeg har hatt i inntekt de siste årene, og har derfor sendt en klage. Svaret er:Vi har mottatt klagen din av 05.01.10. Saksbehandlingstiden er vanligvis 10 måneder." Hilsen NAV. Det er ikke mulig!?!?!?! Blir jeg tvunget ut i jobb da? Kan jo ikke leve av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja slik var det med meg også...fikk bare ca 3-4 tusen i mnd og skulle ha ca 4 ganger mer..og jeg fikk ikke medhold/svar før 1 år og 3 mnd!!! Fikk da etterbetalt alt, men fy det var surt å leve på så lite hele permisjonen:( Men ring nav, hver dag omså...jeg måtte virkelig stå på for å få de til å gjøre noe til slutt..Spør de hva du skal leve av i mellomtiden, det er jo helt horribelt dette..

Skrevet

kan jeg spørre hvorfor de regnet feil hos deg, og hva slags stillingstype du var i? Jeg er bdåe frilans/oppdragstaker og arbeidstaker hos to ulike bedrifter(nrk og vg) og har i tillegg vært sykemeldt. Jeg har hatt gj.snittlig inntekt på over 25000 i mnd de siste to årene, men får 8000 utbetalt...og de har ikke engang giddet å regne med sykepengene. Jeg syns det er helt hårreisende at jeg skal lide over deres slapphet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

heh... jeg sendte endring i stillingsprosent jeg, for å endre bidraget fra far (LAVERE, vel og merke)... etter 10 mnd kom det et brev, med "beklager sen tilbakemelding... men vi har NÅ mottatt og iverksatt...."... så nå mener de at jeg skal betale tilbake 13000 til far. Jeg regner jo med at ting er i orden når jeg sender brev ikke mindre enn tre-3-TRE- steder....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og jeg har klaga altså... men det ser ut til at dette tar tiiiiiiiiiiiiiiid! Og jeg får ikke engang beskjed om hva som skjer. Frustrerende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...