Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Er ute etter noe nytt og spennende Selv bruker vi stort sett kjøttdeig/skinke/bacon + ost og løk. (i tillegg til pizzasaus selvfølgelig)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Lager helst italiensk pizza med tynn bunn. Og så lager jeg da en pizza som finnes å kjøpe på de fleste pizzeriaer i italia. Har på tunfisk, ansjos, kapers og løk. Hundre ganger godere enn det høres ut for
Gemini77 Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 HVis jeg lager italiensk pizza (med tynn bunn) så har vi ofte parma-skinke, rødløk og fersk sopp på. Og stekt kyllingfilet som er snittet i tynne skiver.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 parma-skinke har jeg prøvd, og det var ikke en slager her i huset.. Men kyllingfilet var lurt! Kan også legge til at jeg ikke har både kjøttdeig og skinke og bacon på EN pizza, men varierer mellom de 3 tinga
dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 jeg har vanlig pizza ost, parmasan, feta, norzola, oregano, en dæsj rosmarin og hjemmelags pizza saus. helt fantastisk!
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Kjøttdeig, tomat og løk saus, mais og pepperoni:) Har oregano og peppermix som krydder på osten:)
It's all about me Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Har på min favoritt i denne rekkefølgen: Pizzasaus i et tynt lag Ost Marinert kylling Peppes sine hvitløkskjøttboller Vårløk Soltørkede tomater (helst fra Ridderheims) Champignon Knallgod og langt unna den vanlige (og etter min mening kjedelige) kjøttdeig og ost. Får mye skryt av den og at den er bedre en restaurantpizza.
MammanTilEmma❤ Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 vi bruker: pizzasaus biffstrimler rødløk paprika ost å en god hvitløksaus på, de som vil etterpå
Mamman87 Skrevet 13. januar 2010 #10 Skrevet 13. januar 2010 Pizzasaus, kjøttdeig, kjøttpølser, bogskinke, mais, løk, purre og ost..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2010 ah, takk for alle innspill. Planlegger familie-bursdagsbesøk for jenta mi som blir 2 i februar, og har lyst til å ha en pizza eller noe med noe annet enn det gamle "kjedelige" Ble jammen sulten jeg også ja!! Synd mannen har gitt beskjed om at han ikke vil ha pizza i helgen, han er nemlig litt lei... Jeg kunne hatt den opptil flere ganger i uka jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå