Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 GLEMTE BRUSFLASKENE I BILEN I GÅR,DET ER 3 FULLE UÅPNA..MEN HVA SKJER NÅR DE TINER?FLASKENE/KORKENE VIL IKKE SPREKKE??
Zitro Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Det går nok bra, er plastflasker regner jeg med? Glassflasker har en tendens til å knuses når dem fryser (fryst væske krever mye mer plass enn flytende) Mulig plasten har sprekt alt også, men det finner du ikke ut før du sjekker bilen...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har en tendens til å glemme de i fryseren, jeg ;-) Det går helt fint, bare å ta de inn og tine de. Har de ikke sprekt nå, vil ingenting skje når de tiner heller ....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Å,tusen takk dere.. har tatt de inn fra bilen,de ser greie ut..bare så for meg at jeg fikk en "brusprut" i taket i løpet av dagen:/ Er plast,så regner med at det går fint:) Tusen takk,ble nervvøs der en stund..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Det blir lite kullsyre og de blir litt slappe i smaken, ellers går det greit:-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Jaja,det får gå..er til en barnebursdag 3-5 år,så de merker nok ikke det allikevel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå