Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Er det noen av dere som har hørt hjertelyden på to steder i magen, på samme tidspunkt? jeg skulle høre etter med doppleren min i stad og fant den med en gang nede på venstre side.. sjekket bare for moroskyld på den andre siden også, og hørte lyden like bra der. ca 8-10 cm unna den andre.. er det normalt da det bare er en der da? var på UL i uke 10 og var jo bare en der.. er vel vanskelig og overse to stk når man er såpass mange uker, eller?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 er fullt mulig å høre hjertelyden på begge sider, kommerann på hvordan ungen din ligger :-)
Månefeen ♥ Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 hvis de er lik er begge fosteret sitt, hvis den andre er annerledes er den din
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 det er ikke min, helt klart : ) Tenkte på tvillinger jeg da vettu.. skal måle begge lydene nå og se om det er like høyt..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Kanskje det er en blodåre du hører på den ene siden?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Det er ikke mulig å overse en tvilling på ultralyd lengre. Det er mange år siden dette fenomenet På en ul tar de et tverrsnitt, så hvis den ene skulle ligge bak den andre ville de ha funnet den andre da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå