Gå til innhold

innom fra 1.trimester med et spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg nærmer meg 2. trimester og har oppdaget de siste dagene at jeg føler meg mindre gravid enn før, men er like kvalm og spyr samt sliten ol...

er dette en "vanlig" følelse når man nærmer seg 2. tri?

grunnen til at jeg spør er at jeg opplevde en ma i aug i fjor, fikk aldri påvist hjerteaktivitit så kom aldri så langt inn at jeg nærmet meg 2. tri. denne gangen har jeg sett nurket i uke 7 og 10 og begge gangene med fin hjerteaktivitet og sist gang med bevegelse..men angsten sitter jo der likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er helt vanlig. I jula glemte jeg nesten at jeg var gravid jeg tenkte ikke noe over det. Ofte nå også. Har ikke ømme pupper lenger heller.

Var kvalm, men det er jo en vanesak nå for meg, hehe.

13 uker på vei i dag.

Lykke til, og velkommen til 2 trimester snart. Klem

Skrevet

det er nok heelt normalt at symptomene "forsvinner" i begynnelsen av 2. trimester. Jeg også følte meg ikke akkurat gravid rundt den tiden der jeg heller og var overbevist om at hele graviditeten min var innbilt;) men det var nok ikke det:) men skjønner bekymringen din, men du kan nok puste ut, for dette er helt normalt:)

Skrevet

Har det sånn jeg iværtfall.Ikke blitt særlig stor heller.Mine få tegn på at jeg er gravid er de sparkene jeg får,som ikke er kjempeharde(.Kun innimellom).Og kynnere hvis jeg går mye eller om morgenen/kvelden.Tung å bøye seg framover lenge for feks å knyte sko.Enda er dette veldig uvirkelig for meg altså.

Men vi kan snakkes om dette om en par mnd.Kanskje vi føler oss mer gravide da hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...