Gå til innhold

VELDIG SMART å kjøpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går med brodder under skoene mine. Går trygt og godt.

Kan ikke forstå alle disse som sklir bortover og som holder seg fast over alt i frykt for å dette. Skobrodder er jo SUPERT :D

Ikke bare gravide men også eldre mennesker bør jo dra nytten av denne oppfinnelsen.

Har nevnt det tidligere på forumet også, men så nå at enda en har detti på isen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også kjøpt meg brodder! fungerer kjempe bra! jeg vil da anbefalle å kjøpe BRÅSTOPP som de heter. jeg kjøpte mine på enklere liv, men vet de har de i andre butikker også.. disse er de lettese jeg har funnet å ta av og på skoene. jeg kjøpte først noen klassiske brodder med slet sånn med å få de av og på, og de var veldig glatte å gå med inne. nå som magen er i veien så er ikke det det lettese. disse som heter bråstopp er kun brodder til helen. de kan også brukes innendørs på feks kjøpesenter dersom en bare skal inn og ut.

det tok meg en dag å lære å trå med helen først.

det går ann å prøve ulike brodder i butikkene for å finne det som en liker best selv, enklere liv har mange forskjellige typer, også noen skobutikker og sportsforretninger. men det er viktig at en kjøper noen en greier å bruke. enklere liv har også 10 dager (tror det var 10) fornøyd garanti, slik at du kan retunere om du ikke klarer å bruke de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...