Gå til innhold

I dag ropte noen MILF etter meg ... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En guttegjeng fra ung.skolen gikk forbi meg akkurat da jeg kom ut fra legen med sønnen min. Hørte de ropte noe med jævlig ... så var det visst: "jævlig MILF! jævlig MILF! Mother I would like to fuck!"

Eh ... Vet ikke om jeg tar det som et kompliment å bli "sjekket opp" av ungdomsskolegutter, men ...! Haha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg hadde nok bare ledd av det ;)

Skrevet

Jeg hadde trolig sagt et eller annet passende om små gutter og store kjefter, hadde ikke tatt det som et kompliment fra gutter....men når mannen fleiper med det så er det en annen sak, men fra ungdomskolegutter, bare ekkelt, men sikkert fordi jeg selv har en gutt som nærmer seg tenåra.

Skrevet

Hehe...

Jeg er lærer i naturfag på 10. trinn. Temaet var kropp og seksualitet, elevene fikk skrive anonyme spørsmål om emnet på lapper som vi senere skulle besvare. På den ene sto det: "Æ e MILF-hunter".

Så fint..

Skrevet

Haha, måtte bare le...

Men grove i kjeften ja, hadde fått sjokk om min lille gutt kom hjem fra skolen med slik språkbruk :-O

Skrevet

Ta det som et kompliment:-) Du holder deg jo tydeligvis bra;-)

Skrevet

Har jeg misforstått noe eller?

Jeg forstår MILF,- som "Mother I would Like to Fuck";- javisst....Men trodde at det ble brukt fra gutter/menn om kvinner som var gamle nok til å være moren deres...Uansett om hun hadde barn eller ikke...

ALtså, jeg er 32 år, jeg kan kun være "MILF" for gutter jeg kunne vært mor for..Med litt godvilje, la oss si at 18 år er en "grei aldersforskjll mor/barn", kan jeg kun være MILF for gutter på 14 og yngre....

EN gutt/mann på 18 skal derfor ikke rope MILF/kalle en jente på 20 MILF selv om hun har barn og ser drittbra ut etter hans målestokk..Fordi hun kunne aldri vært hans mor, ergo heller ikke en "Mother" han ville likt å knulle.....