Gå til innhold

I dag ropte noen MILF etter meg ... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En guttegjeng fra ung.skolen gikk forbi meg akkurat da jeg kom ut fra legen med sønnen min. Hørte de ropte noe med jævlig ... så var det visst: "jævlig MILF! jævlig MILF! Mother I would like to fuck!"

Eh ... Vet ikke om jeg tar det som et kompliment å bli "sjekket opp" av ungdomsskolegutter, men ...! Haha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg hadde nok bare ledd av det ;)

Skrevet

Jeg hadde trolig sagt et eller annet passende om små gutter og store kjefter, hadde ikke tatt det som et kompliment fra gutter....men når mannen fleiper med det så er det en annen sak, men fra ungdomskolegutter, bare ekkelt, men sikkert fordi jeg selv har en gutt som nærmer seg tenåra.

Skrevet

Hehe...

Jeg er lærer i naturfag på 10. trinn. Temaet var kropp og seksualitet, elevene fikk skrive anonyme spørsmål om emnet på lapper som vi senere skulle besvare. På den ene sto det: "Æ e MILF-hunter".

Så fint..

Skrevet

Haha, måtte bare le...

Men grove i kjeften ja, hadde fått sjokk om min lille gutt kom hjem fra skolen med slik språkbruk :-O

Skrevet

Ta det som et kompliment:-) Du holder deg jo tydeligvis bra;-)

Skrevet

Har jeg misforstått noe eller?

Jeg forstår MILF,- som "Mother I would Like to Fuck";- javisst....Men trodde at det ble brukt fra gutter/menn om kvinner som var gamle nok til å være moren deres...Uansett om hun hadde barn eller ikke...

ALtså, jeg er 32 år, jeg kan kun være "MILF" for gutter jeg kunne vært mor for..Med litt godvilje, la oss si at 18 år er en "grei aldersforskjll mor/barn", kan jeg kun være MILF for gutter på 14 og yngre....

EN gutt/mann på 18 skal derfor ikke rope MILF/kalle en jente på 20 MILF selv om hun har barn og ser drittbra ut etter hans målestokk..Fordi hun kunne aldri vært hans mor, ergo heller ikke en "Mother" han ville likt å knulle.....

SÅ om en 20 åring kaller meg MILF; så tar jeg som om at han ser på meg som om jeg ser ut som ca 40 år, men at jeg er "tagbar" til å være så gammel..ALtså ikke noe kompliment...Hvem vil vel se ut som 40 åring når man såvidt er passert 30....

FLere av de "Yngre" jeg snakker med tar også uttrykket MILF på denne måten...Men mulig "smågutter" har misforstått bruken og spredt denne misforståelsen videre.......Men nå vet jo ikke jeg hvor gammel HI er da..Og heller ikke hvor gamle gutta var..SÅ mulg det var et supert kompliment, mulig ikke..

HVA ER GJENGS OPPFATNING PÅ MILF????? DET tror jeg vi må finne et svar på her inne..Eller er det bare jeg.....:o) Var bare tilfeldig at jeg svarte her, for har vært en del innlegg med "milf", og noen skrevet av unge jenter, osm i utgangspunktet ikke kan være MILF for gutter eldre enn noen få år......Etter min "forståelse" for ordet....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

MILF er vel mødre, som har barn, som tar seg så smashing ut at unggutta fortsatt kunne tenkt seg en kjapp en...sjarmerende nok!

Jeg har blitt kalt milf av en som er eldre enn meg, så her er det nok ment om mødre... ikke "kunne vært min mor"...

Skrevet

Eh ... jeg kunne nesten vært mora hans ja... Vet ikke hvor gamle de guttene var eg, kanske 13, 14 ...?

Men tok det ikke akkurat som et kompliment!

Jeg tok det som at de synes jeg var pen, men hallo ... Hvem vil vel være pen for en ung.skolegutt?!

Skrevet

Hihihihihihi Ladybird - kan tenke meg du satte pris på den lappen;)

Skrevet

hva som er rette betydningen vet ikke jeg, men jeg har tenkt det som en som er gammel nok til å være mora. Altså en 18 år, minst...

Skrevet

Var ikke ment for å rakke ned på deg altså:o)..ER bare litt oppgitt over jentene på knapt 20 som har fått barn som skryter av at kompiser og kjærester av vennindene ders kaller de for MILF:.. De kunne jo ikke vært mora til en jevnaldrende gutt liksom...

Men har jo gått opp for meg at når man har fått et barn, og fortsatt ser "tagbar" ut så er man MILF.....Men jeg "ser det ikke" for meg, fo rå si det sånn:o)

Igejn, litt smigrende er det nok når guttene sier vi er "tagbar"; men takker meg til menn som man ikke trenger og oppdra :o)

Skrevet

Hehe ;-)

Nå er jeg straks 30 (står feil på profilen min, får ikke rettet det) og de guttene var 13-14 år... Så skjønner det hvis de tenker at jeg var hauggammal i alle fall (selvom jeg føler meg ung og fresh)

Jaja ;-)

Fortalte det til min mann... Han lo og så at han forstod dem godt ;) hihi (ikke tro jeg har for vane å gå rundt å skryte av meg selv, altså... haha)

Skrevet

Men hvorfor ikke..Det gjør godt..Og sier man det ofte nok så tror man det selv også :o),- og da BLIR det sant..... Mye bedre enn at man står og studerer enhver skjønnhetsfeil man måtte kommer over under "spotlightene" på badet ihvertfall......

Skrevet

hmmm...Jeg visste ikke hva MILF sto for en gang jeg...Vet ikke om jeg skal være flau eller ikke.

Ihverfalll. HAdde noen ropt det etter meg så hadde jeg jo ikke visst hva de mente allikevel..

Skrevet

Jeg mener uttrykket brukes om alle mødre som er "tagbare" uavhengig av hvor gamle de er. Noe med at når de har fått barn og fremdeles presterer å se bra ut er de noe å samle på for da kommer de ikke til å forfalle noe særlig seinere... (ikke min mening, bare så det er sagt hehe).

Samme med uttrykket "FP" (fat potential).

Mulig amerikanske (er vel her alt kommer fra) gutter har begynt å tenke mer langsiktig og er mer opptatt av å holde på samme dama ut livet, men vil at hu ska se bra ut... bare noen tanker..

Har forøvrig kjøpt genser til mannen min som det står DILF over hele brystet. Det er uten tvil fra meg og fordi han er en pappa, ikke fordi han er så gammel at han kunne vært min pappa! :)

Skrevet

Jeg hadde en tråd ute på anonym her om dagen det jeg som NN sa at jeg hadde blitt kalt det av unge menn på 24-25 år.

Det ble jo nesten furore;)

Men sto frem med nick da til slutt.

Og jeg tok det som et kompliment jeg;)

Født 3 barn så jammen meg tar jeg det til meg ja!

Snart 29 år selv da:) Snart voksen:D:D

Skrevet

Min forståelse er at det er en hvilken som helst mor uansett alder. Eller kanskje helst en mor med små barn, faktisk.

Skrevet

Må bare skyte inn at uttrykket egentlig kommer fra den første American Pie-filmen og er brukt av tenåringsgutter om moren til en jevnaldrende gutt. Mye mulig at man nå (hva kan det være, 10 år etter? sier MILF i bredere betydning. Ikke vet jeg. Har ikke hørt det siden filmen, jeg.

Skrevet

LOL! Et dårlig framført kompliment, kanskje - men likefullt et kompliment ;o) Ta det til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...